וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי סירושטיין והפועל חיפה בדרך לדיון משפטי?

4.2.2022 / 12:05

הבלם שלא הספיק לעבור לבני יהודה לפני תום מועד ההעברות זועם לאחר שנגרע מסגל הקבוצה של אלישע לוי ויפנה לבוררות. במועדון הגיבו: "מדובר בשקרים"

תקציר: בני יהודה - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

הפועל חיפה ומיקי סירושטיין בדרך לעימות משפטי, כך נודע לוואלה! ספורט. כזכור, אתמול (חמישי) סיכם הבלם בבני יהודה, אך בשל איחור בהגשת המסמכים המעבר של השחקן לא אושר על ידי ההתאחדות ובקרת התקציבים. כעת, הדבר שמעורר את זעמו של סירושטיין היא העובדה שהשחקן יחתם על גמר חשבון אותו הגישו בחיפה לבקרת התקציבים וגרעו אותו מהסגל מה שאומר שסירושטיין במצב הנוכחי לא יכול לשחק באף קבוצה עד תום העונה וכן יפסיד חלק ממשכורתו.

השחקן, כך נודע, שכר כבר שירותים של עורך דין ויגיש במקביל ערעור להתאחדות על מנת לאפשר את המעבר שלו לבני יהודה ומהצד השני גם יבחן אפשרות לתבוע את הפועל חיפה על משכורתו עד סוף העונה. יצויין שבגמר החשבון שהוגש הבלם זכאי למשכורת עד אמצע אפריל כפיצוי כך שלא יפסיד את כל משכורתו אך בכל זאת יפסיד חלק מהשכר שהיה אמור לקבל.

מיקי סירושטיין שחקן הפועל חיפה בחימום. אריאל שלום, אריאל שלום
בהפועל חיפה מתנערים. סירושטיין/אריאל שלום, אריאל שלום

בחיפה מנגד טוענים שכל המסמכים הוגשו בשעה 19:00 לפי החוק ולכן הם לא אלו שקשורים לעובדה שהמעבר לבני יהודה נפל, ושמבחינתם בכל מקרה גמר החשבון אינו קשור לקבוצה אליה סירושטיין היה אמור לעבור. "מדובר בידיעה שקרית", טענו בכרמל. "מועדון הכדורגל הפועל חיפה פועל בהתאם להנחיות ההתאחדות והבקרה התקציבית וקבלת אישור מהבקרה אודות גריעת השחקן יעידו על כך, לאחר שהמסמכים הוגשו בזמן (יש בידינו אישור על מועד שליחת המסמכים).

"צר לנו שהשחקן בחר להגיב כך", המשיכו בהפועל חיפה. "הוא רק שכח להזכיר כי נאמר לו עוד לפני תחילת העונה כי אינו נמצא בתכניות המקצועיות אך הוא בחר להיאחז בקרנות המזבח ודחה כל הצעה שקיבל לעזוב מבלי שיפגע כלכלית. אנו מבינים שישנם אנשים מתוסכלים שכל מטרתם לזרוע רעל ע"י הפצת שקרים ובדיות פעם אחר פעם".

סירושטיין כאמור יגיש ערעור לבוררות לבית הדין ואם זה יתקבל נראה שלא יילך לעניין משפטי עם חיפה. אם הערעור לא יתקבל, צפוי סירושטיין להגיש תביעת בוררות מיידית כנגד הקבוצה של אלישע לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully