וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מעדיפה מגן זר, אך עשויה להסתפק בישראלי

2.2.2022 / 7:22

אם סירושטיין או טאפוקו יעזבו בקבוצה יתחזקו במגן, אם לא ינחת רכש בתוך 24 שעות ייעשה ניסיון לצרף את אורן ביטון או מקס גרצ'קין. סיפוק מהניצחון בגביע: "רוצים להיות בחצי הגמר"

תקציר: בני יהודה - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

שביעות רצון גדולה בהפועל חיפה מהניצחון 0:1 על בני יהודה במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה. "המשכנו את המומנטום מהליגה", אמר שחקן בקבוצה. "היה חשוב לנצח כדי לתת מקדמה למשחק בבית ועשינו את זה. עכשיו נצטרך להשלים את המשימה כי אנחנו מאוד רוצים להיות בחצי הגמר".

בקבוצה החמיאו לחנן ממן שממשיך ביכולת הטובה שלו כשגם מתיאה ליואיץ שנכנס כמחליף זכה למחמאות גדולות. כעת בחיפה מבינים שהמשחק מול הפועל חדרה הוא אחד המשחקים הקריטיים העונה וימשיכו בהכנות אליו. "אין ספק שניצחון במחזור הקרוב ייתן לנו גם מקדמה משמעותית בקרב על הפלייאוף העליון", אמרו בקבוצה.

אלון תורג'מן (מימין), לירן סרדל, חנן ממן שחקני הפועל חיפה. אודי ציטיאט
אלון תורג'מן (מימין), לירן סרדל, חנן ממן שחקני הפועל חיפה/אודי ציטיאט

בחיפה עוסקים גם בניסיונות השחרור של מיקי סירושטיין וקווין טאפוקו ואם אחד מהשניים יעזוב יגיע מגן שמאלי. העדיפות היא למגן זר, אך אם זה לא ינחת בתוך 24 שעות בקבוצה ינסו לצרף מגן ישראלי כשאורן ביטון הוא השם הבולט לאור ההערכה שמקס גרצ'קין לא ישוחרר מבית"ר ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני הפועל חיפה בפעילות הנצחה לנפגעות אלימות נגד נשים. הפועל חיפה, אתר רשמי
שחקני הפועל חיפה בפעילות הנצחה לנפגעות אלימות נגד נשים/אתר רשמי, הפועל חיפה

במועדון קיימו פעילות לרגל יום הזיכרון לקורבנות האלימות כלפי נשים. הבעלים יואב כץ אמר: "מדי שנה אלפי נשים בישראל סובלות מאלימות ועוד עשרות נרצחות. חייבים לשים קץ לכך! אנו גאים להיות חלק מקמפיין חשוב המוקיע אלימות נגד נשים לרגל יום הזיכרון לקורבנות האלימות כלפי נשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully