וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן העבר שחשוד באונס נחקר באזהרה בתחנת המשטרה

1.2.2022 / 16:08

שחקן העבר שחשוד בביצוע עבירות מין בצעירה בתל אביב לפני מספר שנים, נחקר תחת אזהרה. עורכי דינו: "מרשנו מכחיש שביצע אי פעם עבירה כלשהי והדבר נפל עליו כרעם ביום בהיר"

קליפ סיכום השבוע בספורט/ספורט1

כדורגלן העבר שחשוד בביצוע עבירות מין נחקר היום (שלישי) תחת אזהרה בתחנת המשטרה, כך נמסר רשמית על ידי דוברות מרחב ירקון.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
"מוכן לכל עימות או בדיקת פוליגרף"/ראובן קסטרו

הכדורגלן נחקר בתחנת הרצליה, שבתחומה התרחש האירוע הנטען. הופתע לקבל אמש זימון להתייצב לחקירה לאחר ששמע כי היא נסגרה לכשהאשה שהגישה את התלונה בתחנת עפולה לפני כשבועיים, כאשר היה בחו"ל, משכה את התלונה. אלא שהתלונה הועברה אז למחוז תל אביב ומשם בחזרה לתחנת טירת הכרמל ואז בחזרה להרצליה כאמור לאחר שהאשה הלינה על שהתלונה אמורה היתה להיחקר בישוב מגוריו, היכן שאין שוטר או תושב שאינו מכיר אותו. החקירה נמשכה כשעתיים. החוקרים מייחסים לו עבירת אינוס של האשה, לפני כ 5-6 שנים, מדובר ככל הידוע על אירוע אחד. מקורביו אומרים שהוא משתף פעולה עם החוקרים, מסר גרסא מלאה. מוכן לכל עימות או בדיקת פוליגרף אשר לדבריו יפריכו את החשדות כנגדו.

תגובת עורכי הדין משה גלעד ורינת גלעד פרל: "מרשנו מכחיש שביצע אי פעם עבירה כלשהי והדבר נפל עליו כרעם ביום בהיר. יש צו איסור פרסום על החקירה ואנחנו לא יכולים לפרט עוד".

כזכור, מדובר בפרשה שיצאה לאור ב"חדשות 13" לפני חודש כשדווח על צעירה מהצפון שהתלוננה נגד כדורגלן עבר מוכר ובכיר בטענה שאנס אותה לפני מספר שנים, אולם בתקופה שעליה לא חלה התיישנות.

היה נראה שהצעירה חזרה בה כעבור זמן מה כי התלונה בוטלה, אולם בשבוע שעבר החקירה חודשה לאחר שהתיק הועבר למחוז תל אביב בטענה שהעבירה בוצעה במחוז בו כוכב העבר מוכר לכל ועל כן בתל אביב, שם בוצעה העבירה לכאורה, החקירה תהיה יסודית יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • חשד לאונס
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully