וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן לחתוך: בית"ר ירושלים צריכה לצאת מידיו של משה חוגג

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 8:13

יצחק יונגר מנסה לקבל הלוואות כדי להחזיק את בית"ר ירושלים מעל המים, אך בהתאחדות ובבקרה חושבים שבמצבו, משה חוגג מסוכן עבור הקבוצה והדבר החשוב ביותר הוא להוציא אותה מידיו, גם במחיר פירוק

תקציר: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים 1:5/ספורט1

בעוד שבבית"ר ירושלים מתעסקים כל התקופה האחרונה בניסיון לקבל הלוואה כדי לנסות ולשרוד את העונה הזאת בליגת העל, בנקודת הזמן הזאת כבר ברור כי הדבר החשוב ביותר הוא קודם כל להוציא את הקבוצה מידיו של משה חוגג, שמיום ליום הופך ליותר ויותר מסוכן עבור המועדון וכולם מבינים כי העסק חייב להילקח מידיו בכל מחיר.

חוגג מסרב לשחרר את הקבוצה וגורמים בהתאחדות לכדורגל בודקים אפשרויות נוספות, אך הדברים לא פשוטים. כולם חוששים כי הוא מחזיק בקבוצה הרבה מעבר לרצון לקבל עליה תמורה. שיש לו מניעים נסתרים שקשורים לבעיות המשפטיות שלו ועשויות להכניס את בית"ר לבלאגן משפטי שלא היה כמותו.

הלוואות למועדון נתקעות בדרך כי אנשים לא מאמינים שיראו את הכסף חזרה, כל אדם אשר רוצים שיתגייס ויתרום אומר שכל עוד חוגג במועדון, הוא לא יעשה זאת. זה מקרי שהוא כועס על אלי אוחנה? אוחנה, שהוא חלק מהמועדון הזה עוד לפני שחוגג נולד, צריך ליישר איתו קו בהחלטות שמפרקות את הקבוצה? זה נחמד שמהרגע שחוגג זז הצידה ומינה נאמן הוא משתמש במונח דירקטוריון, אבל כשזה מגיע להצבעות הוא מכוון כי רק על פיו יישק דבר, אז אולי שיפסיק להתחבא מאחורי יונגר ויבצע את זממו? שישלים לבד את ההרס שככל הנראה אין ממנו דרך חזרה.

משה חוגג בית"ר ירושלים. דני מרון
בית"ר חייבת קודם כל להשתחרר מהבעלות של משה חוגג, גם במחיר של פירוק/דני מרון

אלא שכאשר חוגג לא יכול לעשות זאת, הוא רוצה שאחרים יבצעו בשבילו. אם זה תלוי בחוגג, כבר בשבוע שעבר כל חמשת הזרים, פלוס שלושה ישראלים בכירים כמו מיכאל אוחנה אוראל דגני ועוד אחד שייבחר, היו צריכים להיות בחוץ. אולי היום או מחר גם נשמע שזה קורה ואולי בית"ר תלך לפירוק מקצועי סופי רק כדי שהעסק לא יגיע לחדלות פרעון. חוגג צריך את העסק בחיים. שוב, לטענת גורמים בכירים בכדורגל הישראלי, הוא עושה זאת הרבה מעבר לרצון לקבל תמורה עבור הקבוצה, וזה מה שהכי מסוכן.

לזכותו של יצחק יונגר ניתן לומר שהוא באמת מוגבל תחת חוגג, אבל לפחות עד הרגע האחרון מנסה לייצר הלוואות ובודק אפשרויות. הוא מקבל ברקס בכל פינה בגלל חוגג, בעיקר בשל העובדה שאף אחד לא מאמין לו שהוא יראה בחזרה את ההלוואה שנתן, גם כאלה שביקשו ערבות של צד שלישי. מנהלת, מוזיאון הסובלנות, גופים אחרים תומכי ירושלים שראש העיר ניסה לשדך, כל קבוצות הרכישה האפשריות, כולם כבר השלימו כי האפשרות היחידה לקנות את בית"ר היא אחרי פירוק, הליך משפטי שכנראה ואין מנוס מלבצע אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יצחק יונגר הנאמן של הפועל באר שבע. דני מרון
מתקשה לגייס הלוואות בגלל חוגג. יונגר/דני מרון

ומה עושים עכשיו? האם יונגר צריך להמשיך ולנסות ולגייס כספים, או שיומיים לסיום החלון הוא פשוט צריך להודיע לשחקנים שכל מי שיכול למצוא קבוצה שיעשה זאת כי משכורות כנראה לא יהיו יותר השנה. אמנם עד ה-9 בפברואר יש זמן וגם בהמשך, אך גם הבקרה דורשת תשובות והכי חשוב - כולם חוששים כי כל עוד חוגג בעסק ולא מתנתק, הוא הופך למסוכן מאוד עבור בית"ר והכדורגל הישראלי, כאשר נבדקות כל האופציות לקחת ממנו לפחות את ניהול המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully