וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורונה ממשיכה להכות: מכבי תל אביב יצאה לליטא בלי ג'ייק כהן והמאמנים

31.1.2022 / 19:37

הצהובים יתארחו ביום שלישי (20:00) אצל ז'לגיריס קובנה. שחקן הפנים הישראלים נשאר בארץ לאחר שנמצא חיובי לקורונה, שחקן נוסף נדבק, אבי אבן ימשיך לעמוד על הקווים: "המיקום של הליטאים אינו משקף את טיבם"

תקציר: ריאל מדריד - אנדורה 88:83/ספורט1

מכבי תל אביב המריאה הערב (שני) לליטא, לקראת משחקה מחר ב-20:00 נגד ז'לגיריס קובנה במסגרת היורוליג. הצהובים יצאו ללא ג'ייק כהן, שהתברר כמאומת לקורונה, וללא המאמן יאניס ספרופולוס ועוזריו ואסיליס יראגוטליס ודורון פרקינס, שמושבתים מאז סוף השבוע.

שחקן נוסף נמצא חיובי, אך נראה כי הוא "סוחב" את התוצאה מהידבקותו לפני מספר שבועות. אנטה ז'יז'יץ' עדיין לא התאושש לחלוטין ממחלתו, אלא שהוא שלילי בבדיקות ורשאי לשחק.

"אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה נגד קבוצה ביתית מאוד", אמר הסקאוט הראשי של המועדון, אבי אבן, שיעמוד על הקווים, כפי שעשה בניצחון על הפועל חולון במוצאי שבת. "המיקום של ז'לגיריס במקום האחרון בטבלה לא משקף את טיב הקבוצה ואת טיב השחקנים שנמצאים בה.

"אנחנו מגיעים אחרי ניצחון חשוב בליגה ואחרי שבוע מאתגר בלי הצוות המקצועי ובלי ג'ייק שנשאר בארץ. התכוננו למשחק הזה יחד עם המאמנים, ואנחנו באים במטרה ברורה לנצח, קשה ככל שזה יהיה".

אחרי השבתה של שבועיים וחצי, בגלל הגל הקודם של הקורונה בקבוצה, התאוששה מכבי תל אביב מרצף שמונת ההפסדים וניצחה בבית את אולימפיאקוס ואלבה ברלין - בעוד ז'לגיריס תקועה בקרקעית הטבלה עם מאזן 16:3, כשלחובתה נזקפים שישה הפסדים רצופים. הסנטר ז'ופרי לוברן, שהושבת לארבעה חודשים בגלל פציעה בכתף, חזר לפעילות בניצחון על נפטונאס אתמול בליגה הליטאית.

יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מכת הקורונה לא נעצרה אצלו. ספרופולוס נשאר בישראל/דני מרון

אחרי הניצחונות הביתיים על אולימפיאקוס ואלבה ברלין, הצהובים זקוקים לניצחונות בשני המשחקים כדי לחזור לקרב על הכרטיס לפלייאוף. במאזנם תשעה ניצחונות ו-11 הפסדים, בעוד באיירן (שמדורגת שמינית כרגע) עומדת על 11:11.

ז'לגיריס, שמדורגת אחרונה ביורוליג (16:3), סוחבת שישה הפסדים רצופים. אתמול היא גברה בליגה הליטאית על נפטונאס, וקיבלה בחזרה את הסנטר הצרפתי ז'ופרי לוברן אחרי ארבעה חודשי השבתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully