וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אי אפשר להתכחש לגודל הפספוס. הופתעתי לטובה מהשחקנים"

29.1.2022 / 23:13

מאמן הפועל חולון סיכם שבוע מורכב, עם השבתת הקבוצה בשל קורונה והפסד דרמטי למכבי תל אביב. על החיזוק הכפול בדמותם של טיירוס מגי והיידן דלטון: "אנחנו יוצאים לחודשיים משמעותיים בכל המסגרות, ואי אפשר לדעת מה אורב מעבר לפינה"

תקציר: ברצלונה ניצחה 75:85 את ריאל מדריד בקלאסיקו/פלייר

כשהפועל חולון יצאה הערב (שבת) להתקפה האחרונה במשחק נגד מכבי תל אביב, בפיגור 80:79, שיערו כל 5,852 הנוכחים בהיכל מנורה מבטחים מי האיש שייקח את הזריקה המכרעת. והם לא טעו: גיא פניני הטעה, חדר ועלה לפלואוטר, אבל הפעם החטיא - והסגולים הפסידו.

"לא היה לי שמץ של מושג איך נשחק, כי רוב השחקנים נדבקו בקורונה ולא התאמנו השבוע", אמר המאמן גיא גודס. "הם הפתיעו אותי לטובה. אתמול באימון, שחקנים לא היו יכולים לנשום אחרי שרצו פעמיים את המגרש הלוך וחזור.

"אי אפשר להתכחש לגודל הפספוס, אבל צריך גם לחשוב על חצי הכוס המלאה. היה משחק טוב, שכיף לצפות בו, והזריקה האחרונה הייתה אצלנו. זה יכול היה להיות בצד שלנו. הובלנו במשך 28 דקות, ולאורך רוב המשחק עשינו עבודה טובה. יש לנו חבר'ה עם אופי, ניסיון ויכולת. לקראת הסיום עשינו כמה טעויות בהתקפה, ומכבי הצליחה להוציא אותנו משיווי משקל, ועדיין, היינו תלויים בעצמנו. כך שאנחנו מאוכזבים, אבל יכולים להיות מעודדים".

ג'יילן ריינולדס שחקן מכבי תל אביב מול סטיב זאק שחקן הפועל חולון. דודי מודן, מערכת וואלה!
אין זמן לנוח, ממשיכים לאתגר הבא. חולון/מערכת וואלה!, דודי מודן

חולון תצא כבר מחר לצרפת, לקראת שבוע עמוס וגורלי בליגת האלופות: ביום שלישי היא תתארח אצל דיז'ון במפגש שיפתח עבורה את הטופ 16, וביום חמישי תקיים באיסטנבול את משחק ההשלמה מהמחזור הראשון נגד גלאטסראיי.

היידן דלטון יוכל לערוך את הופעת הבכורה שלו ביום שלישי, אך לא יורשה להופיע באיסטנבול, מכיוון שבמועדו המקורי לא היה חתום עדיין בקבוצה. טיירוס מגי המתקמבק יצטרף לחבריו החדשים-ישנים רק לקראת המשחק השלישי בטופ 16, בשבוע הבא נגד לודוויגסבורג. מרגע שיירשם בסגל, הסגולים ייאלצו להותיר מחוץ לטופס בליגת האלופות את אחד הזרים או פרדי בורדיון, ובליגת העל ישחקו בכל ערב בלי שניים מהזרים.

עוד בוואלה!

אבי אבן: "מצאנו את הכוחות שמחברים קבוצה, והופכים אותה למנצחת"

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חולון גיא גודס. ברני ארדוב
"רוצים לבנות את הקבוצה הכי איכותית שאפשר, וכל הכבוד להנהלה"/ברני ארדוב

"אסור לשכוח שיש עומסים, מחלות ופציעות. אנחנו יוצאים לחודשיים משמעותיים בכל המסגרות, ואתה לא יכול לדעת מה אורב מעבר לפינה", הסביר גודס את החיזוק הכפול. "אנחנו רוצים לבנות את הקבוצה הכי איכותית שאפשר, וכל הכבוד להנהלה שעשתה את המהלך".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully