וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בבית"ר ירושלים: "שחקנים לא רוצים להיות כאן וזו התוצאה"

עודכן לאחרונה: 29.1.2022 / 23:52

הצהובים-שחורים מאוכזבים אחרי ההשפלה, חשש לקרע לקריאף ולגרצ'קין. 150 אוהדים הפגינו מחוץ לביתו של חוגג. ברוכיאן: "להקיא". אוז'בולט חגג שלושער: "לא יישכח"

תקציר: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים 1:5/ספורט1

קריסה גדולה בבית"ר ירושלים. המועדון, שנמצא במשבר קשה מאוד, ספג עוד חבטה הערב (שבת) כשהקבוצה הובסה 5:1 על ידי הפועל חיפה בצורה משפילה במיוחד. גורם במועדון אמר: "צריך לומר את האמת, בסיטואציה הנוכחית רוב השחקנים לא רוצים להיות כאן, זאת התוצאה". קשר העבר של בית"ר ירושלים אבירם ברוכיאן העלה סטורי באינסטגרם בו תקף את המועדון וכתב: "להקיא". לאחרונה ביקש ברוכיאן לקבל תפקיד במועדון והוצע לו ג'וב במחלקת הנוער, אך הוא סירב.

בנוסף לכל הצרות, גרצ'קין סובל מכאבים עזים בחיבור בין שתי אצבעות בידו וייבדק בראשון כשקיים חשש לשבר. אופיר קריאף, שהוחלף במחצית, גם סובל מכאבים וקיים חשש שהוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי. כ-150 אוהדים של בית"ר ירושלים הגיעו אל מחוץ לביתו של חוגג וקוראים לו לשחרר את הקבוצה. חלק מהם הגיעו ישירות מהאצטדיון בחיפה.

אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
אומללים. דגני/מאור אלקסלסי
הסטורי של אבירם ברוכיאן נגד בית"ר ירושלים. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
הסטורי של ברוכיאן/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

בהמשך ברוכיאן פירסם הבהרה: "אני בית"רי, ואמות בית"רי"

פוסט של אבירם ברוכיאן שמסביר פוסט קודם שכתב על בית"ר ירושלים. הפייסבוק של ברוכיאן, צילום מסך
פוסט של אבירם ברוכיאן שמסביר פוסט קודם שכתב על בית"ר ירושלים/צילום מסך, הפייסבוק של ברוכיאן

גל כהן, שעמד על הקווים בבית"ר, אמר: "חשבנו שאפשר להפריד את הדברים, אבל כנראה שלפי המשחק אי אפשר להפריד ולנתק את הרעשים. אי אפשר להתעלם מהפיל בחדר בבית"ר ירושלים, אי אפשר לצפות שישימו את זה בצד. אני מתנצל בפני האוהדים על איך שנראינו היום. לקבל 4:0 במחצית מהפועל חיפה? אני מבקש סליחה בשמי ובשם השחקנים על איך שנראינו היום.

אף אחד לא יודע מה יהיה. אנחנו קוראים בתקשורת ומנסים לשמור על שפיות. ההנהלה עושה הכול, מנסים לנתק הכול מהשחקנים. יש פיל בחדר. אם אנחנו לוקחים שחקנים ואומרים להם שהם לא מודיעים בגלל חוסר הוודאות, אי אפשר להתעלם מזה. יש פה אנשי מנהלה שלא יודעים מה יהיה, אי אפשר להתעלם מזה. אי אפשר להתעלם מאותו פיל בחדר. אני לא יודע לאן אנחנו הולכים מפה. צריך לדעת מה קורה למעלה ואז נוכל להתייחס. כרגע לא אני ולא השחקנים יכולים לתת תשובות. התקווה שלי שבית"ר תישאר בליגה ולא מה שיהיה עם המשכורות. ברגע שתהיה פה בהירות, אפשר יהיה להשאיר את הקבוצה בליגה".

מגן בית"ר מקס גרצ'קין: "תחושות קשות, אולי התחושה הכי קשה שחוויתי ככדורגלן. זה מוזר כי אני מרגיש ככה בכל שבוע. זה לא צריך לקרות במועדון כמו בבית"ר ירושלים. זאת המציאות ואנחנו צריכים לראות איך אנחנו מוציאים את העגלה מהבוץ. אין כזה דבר שמות בכדורגל. אני לוקח אחריות. עם כל הבעיות, זה לא תירוץ. אנחנו לא יכולים בשום הרכב לקבל חמישייה מהפועל חיפה, עם כל הכבוד להפועל חיפה שהיא קבוצה מצוינת. אנחנו מועדון גדול ונצא מהבוץ. אני מאמין מאוד בשחקנים ובמועדון הזה. נצא מהמצב הזה. יש בית"ר ירושלים ותמיד תהיה, אני לא מתעסק בהתנהלות. אני רוצה לקבל משכורת, אבל זה לא הזמן והמקום לקיים את הדיון הזה. אני פה בשביל המועדון. זה לא נגמר עד שזה נגמר. אנחנו מועדון עוצמתי".

אלן אוז'בולט שחקן הפועל חיפה עם מתיאה ליואיץ'. מאור אלקסלסי
שלושער ראשון בקריירה. אוז'בולט חוגג עם ליואיץ'/מאור אלקסלסי

חלוץ חיפה אלן אוז'בולט, שכבש את השלושער הראשון בליגה העונה, אמר: "כבשתי שלושער, אבל היו לי משחקים טובים יותר. הכול נכנס לי היום. אני מודה לחברים שלי כי שני שערים רק הייתי צריך לדחוק. אני אוהב לשחק עם אלון תורג'מן. אני מכיר אותו טוב והוא מכיר אותי טוב. אנחנו משלימים טוב אחד את השני. יש לנו שחקנים שמכירים אותנו טוב. אנחנו במקום טוב. מעולם לא כבשתי שלושער, אני גאה מאוד ולא אשכח את הרגע הזה. אני מעריך את ההזדמנות שהפועל חיפה נתנה לי והכדור הזה יהיה מזכרת לחיים".

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי: "אני לא קונה את זה שבית"ר חלשה, היא בסיטואציה לא פשוטה, אבל היא קבוצה טובה. רצינו לא ליפול במקום הזה. אני שמח ששיחקנו כדורגל. הקהל של הפועל חיפה הוא אנין טעם, אוהב לראות כדורגל. היום גם ניצחנו וגם שיחקנו כדורגל טוב. זה משמח אותי. בשבוע שעבר ניצחנו ניצחון חשוב שהכניס אותנו למאבק הפלייאוף והיום זה עוד ניצחון קריטי".

על החשיבות של הניצחון השני ברציפות והיכולת הטובה של שני החלוצים שלו: "אמרתי שאין תירוצים ושברגע שיחזרו החלוצים שלנו ויהיו לרשותנו, נראה יותר שערים וכדורגל יותר טוב. בשבועיים האחרונים ייצבנו קצת את משחק ההגנה. בשבוע הבא גם טורה וקפילוטו יחזרו ויהיה לנו כוח למאני טיים. אני מקווה שנמשיך לא רק להביא נקודות, אלא גם לשחק כך כמו שהקהל אוהב".

על הסגל שלו: "גם בקבוצות אחרות יש סגלים טובים. אנחנו רוצים פלייאוף עליון ועושים הכול בשביל זה".

במחזור הבא תפגוש הפועל חיפה את הפועל חדרה. לבית"ר ירושלים מחכה מפגש תחתית לוהט עם הפועל נוף הגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully