וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישוב לישראל? סכנין במו"מ עם החלוץ אונוריודה אודה, אקס חדרה

28.1.2022 / 13:51

הניגרי, שעזב בקיץ לליגה הטורקית ולאחרונה הפך לשחקן חופשי, עשוי לחזק את החוד של סילבס. המגן ההולנדי ספורקסלדה צפוי להחליף את צ'ירקוביץ'

תקציר: בני סכנין - מ.ס. אשדוד 1:0/ספורט1

בני סכנין פועלת לחיזוק ההתקפה והיום (שישי) נודע שראשי המועדון פתחו במגעים עם אונוריודה אודה, חלוץ הפועל חדרה בעונה שעברה שהתיר את חוזהו בבולוספור מליגת המשנה בטורקיה.

המאמן החדש חיים סילבס מעוניין מאוד בחלוץ ובסכנין מקווים להגיע להסכמות עם הניגרי ולהנחיתו במהרה, אולם אודה לא השחקן היחיד שעשוי להצטרף עד סגירת חלון ההעברות בשבוע הבא. מלבד אודה, בסכנין צפויים לצרף את המגן ההולנדי פביאן ספורקסלדה שמרבית תנאיו סוכמו והוא צפוי להחליף בקבוצה את ניקולה צ'ריקוביץ'. המגן הסרבי אמור להיכלל בסגל ביום שני נגד עירוני קרית שמונה, אך צפוי לקבל הודעה רשמית על שחרורו מיד עם סיום המשחק.

שחקן בני סכנין ניקולה צ'ירקוביץ'. לילך וייס רוזנברג
צפוי להיכלל בסגל נגד קרית שמונה ולקבל את השחרור בסיום המשחק. צ'ירקוביץ'/לילך וייס רוזנברג

בסכנין מאוד רוצים להתחזק בשני הזרים ומעריכים שהשניים יוכלו לשדרג אותם ולסייע להם להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון: "המטרה שלנו היא אחת והיא להשיג כרטיס לפלייאוף העליון", אמר גורם במועדון, "יש נכונות מצד ההנהלה לחזק את הקבוצה, אך ברור לכולם שאין צורך במהפכה בסגל ושהוא מספיק טוב כדי לעמוד במטרות עם חיזוק נקודתי".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully