וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפרצות מחודשת: יאניס ספרופולוס ועוזרו נמצאו חיוביים

28.1.2022 / 12:40

כשבוע לאחר שחזרה מהשבתה בשל גל הידבקויות, התגלו מאומתים נוספים במכבי תל אביב. עוזר המאמן נועם לוי יעמוד על הקווים יחד עם אבי אבן במשחקים הקרובים

תקציר: ברצלונה ניצחה 75:85 את ריאל מדריד בקלאסיקו/פלייר

מכבי תל אביב חזרה רק לפני שמונה ימים מפגרת הקורונה הכפויה עם שני ניצחונות רצופים ביורוליג, על אולימפיאקוס ואלבה ברלין - והפסד ליגה להפועל תל אביב בתווך - אבל מתברר שלא הכול מאחוריה: בקבוצה התגלו מספר מאומתים חדשים. המאמן יאניס ספרופולוס ועוזרו ואסיליס יראגוטליס יצאו חיוביים בבדיקות שחזרו הבוקר.

על אף ההתפתחויות, קיומו של המפגש הביתי מחר (שבת, 20:00) עם הפועל חולון אינו עומד בספק. הצהובים הודיעו כי לא יפעילו את זכותם לדחות את המשחק, למרות שעל פי המתווה שנקבע במנהלת הליגה, הוא יכול להידחות אם מאמן הקבוצה ועוזרו נכללים שניהם בין המאומתים (או לחלופין במקרה של הידבקות ארבעה מבין עשרת שחקני הרוטציה הבכירים).

שחקני מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו, קינן אוואנס, אנטה ז'יז'יץ', רומן סורקין, סקוטי ווילבקין. דני מרון
זה שוב קורה להם. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

מי שידריכו את הקבוצה במשחק נגד חולון הם ראש מחלקת הסקאוטינג אבי אבן ועוזר המאמן נועם לוי. מעבר לפינה ממתין כבר המחזור הכפול ביורוליג, כשמכבי תל אביב תצא למשחקי חוץ גורליים נגד ז'לגיריס קובנה ביום שלישי ובאיירן מינכן ביום חמישי. פרוטוקול היורוליג נוקשה יותר מזה הנהוג בישראל, ועל פיו נדרשים החיוביים לשהות בבידוד מהקבוצה למשך שבעה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully