וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירוס מגי חתם בהפועל חולון: "האוהדים נרגשים וגם אני"

28.1.2022 / 11:20

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הגארד חוזר לקבוצה שבה כיכב אשתקד, וישחק בה עד תום העונה. היו"ר איתן לנציאנו: "זהו יום מיוחד עבורנו"

תקציר: שלונסק ורוצלאב - לבלואה-מטרופוליטנס 74:59/ספורט1

טיירוס מגי והפועל חולון שוב ביחד. הגארד האמריקאי, שעל הסיכום בינו לבין המועדון פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם הבוקר (שישי) על חוזה עד תום העונה.

"אני שמח מאוד לחזור, אני יודע שהאוהדים נרגשים וכך גם אני", אמר מגי לאחר החתימה. "אני מגיע עם רצון לעזור לחברים שלי ולצוות להגיע להישגים"

מאמן הקבוצה, גיא גודס, הוסיף: "אנחנו שמחים על חזרתו של טיירוס למשפחת הפועל חולון.
כולנו מכירים את היכולות המקצועיות שלו מהעונה שעברה ואת החיבור למועדון ולהאוהדים הסגולים. כשחקן, טיירוס מביא המון תשוקה, רצון ומאמץ להיות הכי טוב שאפשר, וזה מתאים לגישה שלנו להעמיד את הקבוצה הכי טובה והכי איכותית".

טיירוס מגי, הפועל חולון. לירון מולדובן
שוב בחולון. טיירוס מגי/לירון מולדובן

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו: "זה יום מיוחד עבורנו. הרצון לחזרתו של טיירוס היה גדול הן מצידו והן מצידנו. לא פשוט בתקופה הזאת של הקורונה לעשות את הצעדים שעשינו, ואני שמח שכשנוצרה ההזדמנות נרתמו מספר אנשים למשימה כדי שנוכל להוציא את המהלך לפועל, וכאן המקום להודות להם".

מגי, שפתח את העונה בסן פאבלו בורגוס וקלע 13.4 נקודות למשחק, הסתבך איתה בתחתית הליגה הספרדית ועזב לפני שהודחה בפלייאין של ליגה האלופות. הוא יהיה למעשה הזר השביעי של חולון, שתיאלץ לנהל רוטציה בין שחקני החיזוק שלה במשחקי ליגת העל. ייתכן שבשלב מאוחר יותר היא תשחרר את אחד הגארדים הזרים, ג'ו רגלנד או אדם סמית'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully