וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק כפול להפועל חולון: טיירוס מגי סיכם, היידן דלטון חתם

27.1.2022 / 20:24

הסגולים סגרו עם הגארד על קאמבק, והוא יתאחד בישראל עם הפורוורד ששיחק איתו העונה בסן פאבלו בורגוס. בכך תעלה מצבת הזרים לשבעה, וייתכן שאחד מהם ישוחרר בשלב מאוחר יותר

תקציר: שלונסק ורוצלאב - לבלואה-מטרופוליטנס 74:59/ספורט1

שלבי ההכרעה בליגת האלופות ובגביע המדינה מעבר לפינה, והפועל חולון פעילה מתמיד כדי להתחזק ולשפר את מעמדה. הסגולים הודיעו הערב (חמישי) על צירופו של הפורוורד היידן דלטון (26, 2.03) עד תום העונה, ולוואלה! ספורט נודע כי גם הגארד טיירוס מגי סיכם על חזרתו לקבוצה.

מגי (30, 1.88) שיחק אשתקד בהצלחה בחולון, והרכיב לצד סי ג'יי האריס צמד גארדים יעיל וקטלני, כשעמד על 18.1 נקודות ו-3.3 אסיסטים למשחק בליגת העל. בקיץ הוא עבר לסן פאבלו בורגוס, אך לא הצליח להתאקלם ונחתך ממנה. האלופה המכהנת של ליגת האלופות הודחה בפלייאין והסתבכה בתחתית הליגה הספרדית, כשהגארד האמריקאי עמד על 13.4 נקודות בשלב הבתים של המפעל האירופי.

טיירוס מגי, הפועל חולון. דני מרון
מתקמבק, ומביא איתו נדוניה מספרד. טיירוס מגי/דני מרון

מגי מכיר היטב את דלטון, והספיק לשתף איתו פעולה העונה בסן פאבלו. הפורוורד פתח את העונה בבורק הצרפתית, וממנה עבר לספרד בחוזה זמני. בשנתיים החולפות שיחק אצל אורן עמיאל בנימבורק.

המאמן גיא גודס התייחס לצירופו של היידן: "דלטון שחקן גבוה וארוך, עם קליעה טובה וניסיון של שנתיים בליגת האלופות. מדובר בשחקן קבוצתי ואקטיבי שמשחק חזק מאוד, אחד כזה שיכול לתת לנו עומק ועזרה לקראת המאבקים הקשים בכל המסגרות".

בכך תעלה מצבת הזרים של חולון לשבעה, והיא תיאלץ לנהל רוטציה ביניהם במשחקי ליגת העל, כשייתכן שאחד הגארדים ישוחרר בשלב מאוחר יותר. בכל מקרה, השניים לא יוכלו להשתתף במשחק החוץ נגד גלאטסראיי בטופ 16, משום שלא נכללו בסגל במועדו המקורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully