וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדור אצל חוגג: בית"ר תקבל הלוואה אם הבעלים יתחייב לשחררה בחינם

עודכן לאחרונה: 28.1.2022 / 18:56

הנאמן יצחק יונגר התבשר כי 8 מיליון שקלים יועברו למועדון בתנאי שהעומד בראשו יעזוב עד תום העונה ללא תמורה, כך לדרישת ההתאחדות והמנהלת. גורם: "כרגע אין הבנות". קריאף צפוי להמשיך בקישור נגד הפועל חיפה (שבת, 19:50, ספ'1), ליואיץ' לראשונה בסגל מנגד, טורה בחוץ

מחזור 20הסתיים29/01/2022
הפועל חיפה
  • תורג'מן (10)
  • אוז'בולט (25)
  • טוויטו (38)
  • אוז'בולט (41)
  • אוז'בולט (65)
1:5
  • (49) רוטמן
בית"ר ירושלים
תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

הפועל חיפה

אחרי הניצחון הדחוק על הפועל נוף הגליל במחזור שעבר, בהפועל חיפה מקווים שיוכלו לחזור ליכולת ולמומנטום מתחילת העונה מחר נגד בית"ר ירושלים (שבת, 19:50, ספורט1). "יש לנו כרגע ארבעה משחקים עד הרצף נגד מכבי תל אביב, דרבי ובאר שבע, ובארבעת המשחקים האלה אנחנו חייבים להוציא כמה שיותר נקודות כדי להבטיח את המקום בפלייאוף העליון", אמר אחד משחקני הקבוצה לקראת המפגש.

המאמן אלישע לוי יצטרך להסתדר שוב בלי ניסו קפילוטו הפצוע, כשבן והבה ימשיך לקבל קרדיט בהרכב. סקו טורה עדיין לא כשיר ולא יעמוד לרשות הסגל המקצועי, בעוד הקשר הסרבי מתיאה ליואיץ' ייכלל בסגל לראשונה וצפוי לערוך הופעת בכורה.

הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, בן והבה, אנתוני איזוצ'וקוו, דודי טויטו, גל אראל, לירן סרדל, סער פדידה, חנן ממן, אלן אוז'בולט, אלון תורג'מן.

מתיאה ליואיץ', הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
לראשונה בסגל הפועל חיפה? ליואיץ'/מאור אלקסלסי

בית"ר ירושלים

גם הבוקר (שישי) המשיך נאמן בית"ר ירושלים יצחק יונגר בניסיונות לסגור את נושא ההלוואה וקבלת מקדמות עבור הכנסות עתידיות, בתקווה לגייס סכום של לפחות 6 מיליון שקל, כזה שיאפשר לבית"ר לסיים תפעולית את העונה. למעשה, עד שלא ייחתם הסכם והסכום יובטח לבית"ר, במועדון לא יכולים להיות רגועים וממתינים לבשורות. בכל תכנית אמורים כל עובדי המועדון לקצץ 25 אחוז משכרם.

הבוקר נודע כי יונגר קיבל אישור להלוואה של 8 מיליון שקלים עבור בית"ר ירושלים, אך במקביל, הדרישה של ההתאחדות, המנהלת והלווים היא שמשה חוגג יתחייב לשחרר את בית"ר ללא תמורה עד לסיום העונה. אם חוגג לא יעשה זאת, ייתכן שבית"ר תלך בשבוע הבא לשחרור של שחקנים נוספים ולמעשה לפשיטת רגל מקצועית וירידת ליגה. גורם במועדון אמר: "נמתין לתחילת שבוע הבא ונראה, כרגע כל הצדדים מתבצרים ואין הבנות".

מחר תפגוש בית"ר את הפועל חיפה במשחק חוץ. מקס גרצ'קין יחזור לסגל. אופיר קריאף צפוי להמשיך בקישור ואילו לירן רוטמן וריצ'מונד בואצ'י צפויים לקבל קרדיט בחלק הקדמי, יחד עם ירדן שועה.

הרכב משוער: איתמר ניצן, רועי הרמן, אוראל דגני, דוד חוג'ה, מקס גרצ'קין, אופיר קריאף, אביאל זרגרי, עוזיאל פרדו, לירן רוטמן,ירדן שועה, ריצ'מונד בואצ'י.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
ימשיך בקישור. קריאף/דני מרון

טריוויה

* עד כה היו 93 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשבית"ר ירושלים מובילה 29:34 בניצחונות ועוד 30 משחקים הסתיימו בתיקו.

* בית"ר ניצחה 1:2 בטדי בסיבוב הראשון וכעת רוצה להשלים דאבל עונתי ראשון על הפועל חיפה מאז 2010/11 (0:2 בחוץ ו-0:1 בבית).

* מאז ה-0:3 על מכבי פתח תקוה בתחילת נובמבר, בית"ר לא השיגה ניצחון על הדשא בליגת העל. מדובר כבר ב-10 מחזורים, אם לא מחשיבים את ה-0:3 הטכני שקיבלה בבית הדין בדרבי.

* שני משחקי החוץ האחרונים של בית"ר לא הגיעו להכרעה. הפעם האחרונה שהיו לה שלוש תוצאות תיקו רצופות כאורחת הייתה ביוני 2020, והמשחק השלישי היה 0:0 מול הפועל חיפה.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לוי
אצטדיון: חיפה
קהל: 3526

משחקי המחזור ה-20:

שבת, 15:00: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט1)
שבת, 17:30: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט1)
שבת, 18:00: הפועל נוף הגליל - מכבי פתח תקוה
שבת, 19:50: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים (ספורט1)

ראשון, 20:00: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט1)
ראשון, 20:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה

שני, 20:00: עירוני קרית שמונה - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully