וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל השלג: נדחו אימוני הקליעות של הפועל ירושלים ופרומיטיי

27.1.2022 / 10:43

תנאי מזג האוויר משפיעים על ההכנות האחרונות למשחק המכריע בפלייאין של ליגת האלופות (21:00). האם ג'יילן אדאמס, שמחזיק בממוצע הנקודות הגבוה ביותר במועדון מאז 2008, יצליח לסחוב את האדומים לטופ 16?

תקציר: ברצלונה ניצחה 75:85 את ריאל מדריד בקלאסיקו/פלייר

סדרת הפלייאין בין הפועל ירושלים לפרומיטיי תוכרע הערב (חמישי, 21:00), כששתי הקבוצות ייפגשו למשחק השלישי - והמנצחת בו תזכה בכרטיס לטופ 16. מזג האוויר המושלג בבירה משפיע על ההכנות, ואימוני הקליעות שתוכננו להתקיים הבוקר בארנה נדחו. בהמשך הבוקר מטה השלג עידכן שהצירים פתוחים, ואין צפי לשלג נוסף או קרה במהלך היום - כך שהמשחק יתקיים במועדו ותהיה גישה לאוהדים לפיס ארנה, "רק לנהוג בזהירות המתבקשת".

"תדליקו את החימום ותשמרו את האנרגיה כדי לבוא למשחק ולעודד אותנו", קרא סולימאן בריימו לאוהדים לקראת המשחק הגורלי.

שחקן הפועל ירושלים סולימאן בריימו. דני מרון
בואו להחמם איתם. בריימו/דני מרון

ככה נראית ירושלים

המאמן יותם הלפרין הודה כי "אני לא מופתע שהסדרה הזאת הולכת לשלושה משחקים. יש לנו הרבה אנרגיות, ויחד עם הקהל בארנה, ננצח ונגמור את הסדרה. לא שיחקנו מספיק טוב באוקראינה, בטח ברמה ההתקפית, ואנחנו צריכים לדעת איפה הנקודות שעלינו לשפר לקראת הערב".

בשל ההפסד שלשום 82:79 "התבזבז" אחד ממשחקיו הטובים של ג'יילן אדאמס. הגארד האמריקאי צלף שיא עונתי של 25 נקודות, אבל איבד גם חמישה כדורים, ובהיעדרו של שון קילפטריק הוא שוב יהיה איש המפתח של ירושלים. אדאמס מדורג במקום הרביעי בליגת האלופות עם 18.4 נקודות למשחק, והממוצע שלו הוא הגבוה ביותר לשחקן במועדון ב-14 השנים האחרונות, מאז העמיד ג'יימי ארנולד 19.1 לערב ביורוקאפ ב-2007/08.

"לא באנו באותה אגרסיביות ובאותה חדות כמו במשחק הראשון", סיכם הסנטר איתי שגב. "מאכזב שהפסדנו, אבל למזלנו יש לנו עוד משחק עם הקהל הביתי שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully