וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק אספה חתם בבני יהודה, "אור ירוק": "הוא לא דמות חינוכית"

26.1.2022 / 11:39

המגן, שסיים לרצות עונש מאסר בגין הפקרת הנער ארי נשר ז"ל, הרגיז את ראשי העמותה אחרי שהצהיר כי יתנדב אליה: "אם יפנה, ייענה בשלילה. התנהגותו לא עומדת בקנה אחד עם ערכינו". אבי נשר: "אפשר לדמיין את הרגשתי, אני פגוע מדי, מעדיף לא לדבר"

בווידאו: יצחק אספה משתחרר מכלא חרמון/מערכת וואלה!

עשרה ימים אחרי שחרורו ממאסר, חתם היום (רביעי) יצחק אספה בבני יהודה. הקבוצה מהלאומית, שרוצה לעלות אל ליגת העל ומזייפת בזמן האחרון, החליטה אחרי שני אימונים לצרף את המגן, ששיחק במ.ס. אשדוד לפני שנכלא אחרי שנמצא אשם בהפקרת הנער ארי נשר ז"ל לאחר תאונת דרכים.

אספה אמר לאחר החתימה: "בראש ובראשונה אני רוצה להודות לבני יהודה תל אביב על האמון והאפשרות לחזור ולעסוק במה שאני יודע ואוהב. במישור המקצועי אני מבטיח לעשות הכל בשביל להצדיק את האמון ולתת כולי בכל אימון ובכל משחק. ברמה האישית, אני יודע ומבין שאת הנעשה אין להשיב, אבל אני כן מתכוון להתנדב באופן מידי לעמותות וארגונים דוגמת 'אור ירוק', על מנת לשנות ולעזור בכל דרך שאוכל".

בעמותת "אור ירוק" לא אהבו את ההצהרה של הכדורגלן ומיהרו להגיב: "יצחק אספה לא פנה לעמותה בבקשה להתנדב וגם אם יפנה יענה בשלילה. אספה שהורשע בהפקרת פצוע בכביש לא יתנדב בעמותת אור ירוק אשר מהווה בית למשפחות השכולות. אספה איננו דמות חינוכית והתנהגותו לא עומדת בקנה אחד עם ערכי העמותה ומתנדביה אשר פועלים בכל יום להצלת חיי אדם בכבישים".

יצחק אספה עם שחרורו מכלא חרמון 16 בינואר 2022. דוד כהן, פלאש 90
אספה ביום השחרור מבית הכלא/פלאש 90, דוד כהן

אספה שוחרר ממאסר אחרי שוועדת השחרורים קיצרה את עונשו. תחילה הוא היה אמור לחתום בבית"ר תל אביב בת ים, אך אז הוא קיבל הצעה דרך טום בן זקן להתאמן בבני יהודה ובתום שני אימונים בלבד, החליט המאמן לצרף אותו. בן זקן נשוי לבת של אחד הספונסרים של בני יהודה ומכאן נוצר הקשר. כזכור שיחק אספה לפני שנכלא כמגן ימני ואף הגיע לנבחרת הצעירה. אספה בן ה-23 שיחק באשדוד בין 2019-2015 וגם שיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל, כשבסך הכול יש לו 38 הופעות.

אבי נשר, במאי הקולנוע ואביו של ארי ז"ל, אמר לוואלה! ספורט על האירועים האחרונים: "אפשר לדמיין את הרגשתי ואפשר לדמיין את תגובתי, אך אני פגוע מדי ברגע זה, וכשאני במצב כזה אני מעדיף לא לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully