וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולימאן בריימו: "יכולנו לנצח, אבל 22 איבודים זה יותר מדי"

26.1.2022 / 9:23

הפועל ירושלים ספגה הפסד אירופי ראשון בעידן יותם הלפרין, וביום חמישי (21:00) תתייצב למשחק המכריע נגד פרומיטיי על הכרטיס לטופ 16. שון קילפטריק צפוי להמשיך להיעדר. וגם: הנתון יוצא הדופן של קולע שלשת הניצחון לאוקראינים, כריס דואו

תקציר: ברצלונה ניצחה 75:85 את ריאל מדריד בקלאסיקו/פלייר

הנה עדות אחת מיני רבות לסיטואציות המוזרות שיצרה מגיפת הקורונה בספורט העולמי: קלוז' נאפוקה פתחה אמש (שלישי) את שלב הטופ 16 בניצחון חוץ מרשים 73:79 במלאגה, ובשבוע הבא תצא למשחק חוץ נוסף. אלא שהיא לא יודעת לאן. רק ביום חמישי ב-21:00 תוכרע זהותה של הקבוצה האחרונה בבית, כשהפועל ירושלים ופרומיטיי ייפגשו בארנה למשחק השלישי והמכריע בסדרת הפלייאין.

שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
נפילה משמעותית ביכולת. אריאל/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

האדומים חזרו אתמול למגרש אחרי 13 ימי השבתה, שנכפו עליה בגלל התפרצות הנגיף בקבוצה מאז הניצחון הקליל על האלופה האוקראינית בירושלים, וסבלו מנפילה משמעותית ברמת המשחק. קייזר גייטס ואדם אריאל נתקעו על אפס נקודות ב-26 וב-22 דקות בהתאמה, והקבוצה כולה איבדה 22 כדורים; האם מדובר בתחילתו של הרגל מגונה? בתחילת החודש, בדרך לניצחון בהארכה על מנרסה, היו לה 24 איבודים. רטין אובסוהאן איבד שישה כדורים וג'יילן אדאמס (בעוד הופעה מצוינת עם 25 נקודות) הוסיף חמישה.

את שלשת הניצחון בתום ההארכה קלע דווקא כריס דואו, שירד אשתקד לליגה הלאומית עם מכבי חיפה וקודם לכן שיחק בעירוני נס ציונה. עד הזריקה המכרעת הוא עמד על 0 מ-5 מחוץ לקשת ב-52 דקות לאורך הסדרה. פרומיטיי נאלצה להסתדר ללא מאמנה הישראלי ננו גינזבורג, שנמצא אתמול חיובי בבדיקת קורונה, נשאר באוקראינה ויחמיץ גם את המשחק מחר.

שחקן הפועל ירושלים ג'יילן אדאמס. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
יותר מדי איבודים. אדאמס/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

"22 איבודים זה יותר מדי", הודה סולימאן בריימו, שהיה בין הבודדים שהופיעו והיו במיטבם, עם 21 נקודות (5 מ-9 לשלוש) ושמונה ריבאונדים. "אני איבדתי ארבעה כדורים, ועליי לעשות עבודה טובה יותר בטיפול בכדור, במציאת החברים שלי ובקבלת ההחלטות. יכולנו לנצח, אבל עכשיו אנחנו צריכים ללמוד ממה שקרה לנו ולהתרכז במשחק השלישי".

"הם קלעו 24 נקודות רק מאיבודי הכדור שלנו, וזה בלתי מתקבל על הדעת", הוסיף יותם הלפרין, שאחרי ארבעה ניצחונות ספג את הפסדו הראשון כמאמן בזירה האירופית. "ידענו שיהיה קשה, בשונה מהמשחק בירושלים. פרומיטיי קבוצה מצוינת, עם הרבה שחקנים מנוסים וחכמים. הריווח שלנו לא היה מספיק טוב. האוקראינים משחקים בצורה אגרסיבית ויודעים מה הם עושים, עם גארדים גבוהים ששומרים היטב, ונצטרך לשפר את משחק ההתקפה שלנו לקראת יום חמישי".

שתי הקבוצות המריאו הבוקר יחד לישראל. ירושלים תתאמן בארנה מיד לאחר הנחיתה בארץ, בעוד פרומיטיי תקיים אימון ערב. שון קילפטריק, שהחמיץ את שני המשחקים הראשונים, אינו צפוי להופיע גם מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully