וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקופה טובה לרפואה: דבורין על ההצלחה של מאמן הפועל תל אביב

25.1.2022 / 14:55

המאמן הוביל את האדומים להצלחה כפולה: ניצחון חוץ בטדי ועלייה למקום השלישי על חשבון מכבי תל אביב. בבית"ר המצב בכי רע

האמת היא שהפועל תל אביב כבר רגילה לנצח את בית"ר בירושלים. אבל אמש (שני), הניצחון בתוצאה 0:2 נשא עימו עבור הפועל חידוש מרענן: הוא איפשר לה לחלוף בטבלה על פני מכבי תל אביב. האדומים מתל אביב מצפים לכך כבר שנים רבות למדי, והנה - בתוך 90 דקות הם השיגו מטרה כפולה: להכניע יריבה מושבעת, ולהשאיר מאחור גם את הצהובים, הרגילים להביט עליהם מלמעלה.

על מבצע ההתאוששות הגדול חתומים השחקנים ומאמנם קובי רפואה. מצד אחד יודע רפואה שהליגה בכדורגל רחוקה מסיומה, ואולם במקביל הוא בוודאי חי היום את החלום: מאושר ונהנה לראות את קבוצתו במקום השלישי.

דברים דומים אי אפשר לומר על בית"ר ירושלים. השחקנים רצו אמש במגרש, אולם לשום מקום. המאמן, יוסי מזרחי, שבצעירותו זינק בהצלחה מאות פעמים כדי להגן על שערה של בית"ר, מודע כמובן למצבה הקשה. בינתיים ספק אם אפילו הוא רואה אור בקצה המנהרה. נוכח סימני השאלה על עתידה הכלכלי, עוד מעט המנורה, הרקומה על חולצתה, תתחיל לבכות.

לקבוצה נותרה המשימה רק לא לרדת ליגה, וכנראה שהיא תיאבק כנגד הירידה עם הפועל ירושלים, נוף הגליל ומכבי פתח תקוה. ארבע קבוצות אלה מצויות היום בליגה משלהן, בדיוק כפי, שלהבדיל, מתנהל עכשיו בצמרת המאבק על הכתר בין שתי קבוצות: מכבי חיפה והפועל באר שבע, שהן ליגה בפני עצמה.

יוסי מזרחי, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
ספק אם אפילו מזרחי רואה אור בקצה המנהרה/דני מרון

שלשום בערב ראיתי כמו רבים את ניצחונה של הפועל באר שבע על מכבי פתח תקוה ואת ההילוכים החוזרים בטלוויזיה. לא מובן כיצד זה נעלמו מעיני צוות השיפוט, הכולל גם את שופטי ה־VAR, שתי עבירות שבוצעו על שחקני באר שבע, שחייבו פסיקה על בעיטות עונשין מ־11 מטרים. אין זו הפעם הראשונה שצופי הכדורגל בארץ (ובחוץ לארץ) תמהים - ואולי אף משתוממים - מפסיקות צוותי השיפוט. שלשום הכשל היה ברור וצריך להדאיג את איגוד השופטים.

אגב, כולי תקווה שהשופטים זוכרים שעל עבירה ברחבת 16 המטרים שורקים לכדור עונשין. למזלו של האיגוד, נגח מיגל ויטור, כוכב קבוצת הפועל באר שבע, שער ניצחון (0:1), ובכך נימנע קיפוחה, שהיה עולה לה באיבוד נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully