וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה כי ינקוביץ', ג'סי ומארה שוחררו. דגני נשאר

26.1.2022 / 13:13

שלושה זרים עזבו במסגרת תכנית ההבראה. מארה טרם חתם על המכתב לאור החוב לקבוצה ממנה הושאל: "אמר שהמועדון חייב לשרוד ושהוא מקווה לחזור". מזרחי דרש שהבלם הישראלי ישאר חרף שכרו הגבוה, שחקנים סיפרו: "כל האימון מדברים על זה, באנרגיות האלה לא ננצח גם עוד שנה"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

שלושה משחקניה הזרים של בית"ר ירושלים, אדווין ג'סי, מרקו ינקוביץ' וקמסו מארה קיבלו היום (רביעי) הודעה רשמית שהם משוחררים מהקבוצה. מדובר בצעד רשמי ראשון במסגרת הקיצוץ התקציבי שמתכננים במועדון מהבירה בצל המצב הכספי הרעוע וחוסר הוודאות בנוגע לעתיד. מהמועדון נמסר: "אנו מודים למרקו, אדווין וקמסו מקרב לב וכואבים שנאלצנו להגיע לסיטואציה הזאת. לצערנו, בסופו של דבר, המועדון והיכולת שלו לשרוד כלכלית קריטיים, מה שהביא אותנו למצב הנוכחי".

קמסו מארה שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
עדיין לא חתם על המכתב. מארה/מאור אלקסלסי

בבית"ר טוענים שהשלושה קיבלו את הבשורה בהבנה. "הם באו, קיבלו את המכתב, לחצו יד. הבינו את הסיטואציה", אמר גורם במועדון, "מארה בא ואמר - המועדון מעל הכל, חייבים שהוא ישרוד, אני מקווה שאחזור לפה בעתיד. הם התחבקו עם כולם. הייתה סיטואציה קשה".

עם את, יש לציין כי מארה עדיין לא חתם על המכתב, מאחר שהוא רוצה שבית"ר תבטל את ההשאלה שלו והזכויות שלו יחזרו לסלובן ליברץ, קבוצתו הקודמת, וזאת מאחר שבית"ר עדיין חייבת כסף לליברץ על ההשאלה, ומארה מצפה שהכל יוסדר.

בסיום האימון שחקנים אמרו: "כל הסיטואציה עצובה, כל האימון מדברים על זה, קשה מאוד להתכונן ככה כקבוצה מקצוענית, נקווה שכל ההזיה הזאת תיגמר בימים הקרובים, באנרגיות כאלה לא ננצח גם עוד שנה".

עוד בוואלה!

את שמך צועק ברחובות: הדרך היחידה להצלת בית"ר ירושלים מהיעלמות

לכתבה המלאה
מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קיווה שיודיעו לו קודם. ינקוביץ'/ברני ארדוב

מרקו ינקוביץ' נראה מתוסכל בבית וגן ואמר לסובבים: "אני מבין את המצב של בית"ר, אך היו צריכים להודיע לי קודם, כי היו לי הצעות טובות, עכשיו אני פצוע ואין עוד הרבה זמן".

בגזרת הישראלים, בית"ר הודיעה לאוראל דגני כי הוא נשאר בקבוצה. הבלם היה ברשימת הישראלים הבכירים שעשויים היו לקבל מכתב, אך המאמן יוסי מזרחי דרש כי בשום סיטואציה הבלם לא יהיה על הפרק, על אף שכרו הגבוה.

אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
נשאר בכל מחיר. דגני/מאור אלקסלסי

שני זרים שלא קיבלו הודעה דומה מהמועדון הם החלוץ ריצ'מונד בואצ'י שבמועדון מהבירה מאוד מקווים שיימצא פתרון להשארתו וחלאופילו פלייטר לו חוזה נמוך יותר מכל האחרים.

השלב הבא בתכנית יהיה ניסיון להשאיר את מרבית שחקני הסגל האחרים, כשהאפשרויות הן סיוע כלכלי או מכירת ירדן שועה ו/או אביאל זרגרי. גורם במועדון אמר השבוע כי "אנחנו מנסים לייצר פתרון שימנע קטסטרופה. מעבר לשחרור מספר זרים, יש אופטימיות זהירה ונראה מה יתפתח במהלך הימים הקרובים".

נציגי ארגון השחקנים, מושיקו מישאלוף וניר אלון, נפגשו היום עם שחקני בית"ר ירושלים במתחם האימונים בבית וגן. במהלך הפגישה חתמו שחקני הקבוצה על מסמך שבו הם מסמיכים את היועצים המשפטיים של ארגון השחקנים לטפל במאבק השכר מול ראשי הקבוצה. השחקנים הזרים שקיבלו היום הודעת שחרור יזכו לסיוע משפטי צמוד בכל הקשור לתביעות הצפויות שלהם בארגון פיפ"א או או אופ"א כנגד המועדון ששחרר אותם באופן חד צדדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully