וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה אופטימית לגבי כשירותו של שרי, גרשון חוזר לאימונים

25.1.2022 / 8:57

הירוקים משוכנעים שההולנדי יהיה זמין למשחק נגד מכבי נתניה ביום ראשון. רודריגס בתמונת ההרכב, דהן עדיין מסרב לעזוב

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 1:1/ספורט1

אחרי יום חופש אתמול (שני), שחקני מכבי חיפה יחזרו לאימונים ויחלו בהכנות למשחק נגד מכבי נתניה ביום ראשון. בחיפה רוצים לשים מאחוריהם את התיקו מול הפועל ירושלים ובעיקר את היכולת, והמאמן ברק בכר צפוי להבהיר לשחקניו שהוא לא מוכן לקבל את ההתעסקות עם השופטים וספיגת כרטיסים צהובים מיותרים.

בכר יחסר את מוחמד אבו פאני המורחק כשגם צ'ארון שרי עדיין בספק. ההולנדי הוחלף ביום שבת בגלל כאבים במפשעה, אבל בחיפה מעריכים שהוא יהיה כשיר. התמונה לגביו תתברר באימונים הקרובים. מחמוד ג'אבר וחוסה רודריגס שהיו בסגל בשבת ולא שותפו, אמורים להיות כשירים והספרדי אף עשוי לפתוח. רז מאיר יחזור מעונש הרחקה.

בחיפה מקווים גם שהבלם הסרבי בוגדן פלאניץ' לא יספוג הרחקה בבית הדין בעקבות הדו"ח שציין את ההתנפלות שלו בסיום המשחק על צוות השיפוט. מי שצפוי לחזור היום לאימונים הוא הבלם רמי גרשון שנעדר מהסגל במשחק האחרון.

"המשחק מול הפועל ירושלים היה יוצא דופן אם מסתכלים על כל העונה", אמר שחקן בקבוצה ,"נתאפס ונגיע מוכנים מאוד למשחק נגד נתניה. לא צריך לצאת מפרופורציות".

אורי דהן שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מבוקש בלא מעט קבוצות. דהן/מאור אלקסלסי

עוד לפני המשחק מול מכבי נתניה, בחיפה ממשיכים להתעסק בחלון ההעברות וממשיכים לחפש מגן זר שיחליף את ריאן סטריין. הבלם אורי דהן מסרב בשלב הזה לצאת להשאלה. דהן מבוקש על ידי לא מעט קבוצות אך בשלב זה לא מתלהב מהאפשרות לעזוב למרות שכמעט ולא מקבל קרדיט. בחיפה מעריכים שבסופו של דבר ישנם סיכויים לא מבוטלים שדהן ישנה דעתו וייצא להשאלה.

גם לגבי רמי גרשוון ומאור לוי ישנה התעניינות, אלא שבחיפה הבהירו שהם לא מוכנים לשחרר את השניים. לוי מבוקש מאוד בהפועל נוף הגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully