וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן צפוי להיפגש עם ראשי הפועל חיפה כדי לחתום על הארכת חוזה

25.1.2022 / 9:04

הקשר שרוצה לפרוש במועדון נעוריו ידון היום לאחר שהסכים לשינויים שיואב כץ ערך בחוזה. גורם בקבוצה: "חשוב שזה יהיה מאחוריו ושהראש שלו יהיה נקי"

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

קשרה של הפועל חיפה, חנן ממן, צפוי להיפגש היום (שלישי) שוב עם ראשי המועדון במטרה לחתום על הארכת חוזהו אחרי סאגה ארוכה במיוחד. כזכור, ממן כבר סיכם את תנאיו לפני כמה חודשים אלא שאז החתימה של הבעלים יואב כץ התעכבה. בימים האחרונים כץ ערך שינויים בחוזה ולאחר שהקשר הסכים עליהם עושה רושם שהיום יסגרו הצדדים את הכל באופן סופי, אלא אם יקרה משהו דרמטי נוסף.

ממן הבהיר שהוא רוצה לסיים את הקריירה במועדון נעוריו כשגם במועדון מבינים את המשמעות של מי שרק במשחקים האחרונים אחראי על ארבעה שערים, שכולם בלי יוצא מן הכלל היו כאלה שהביאו נקודות לקבוצה. "אין ספק שחנן הוא השחקן הכי חשוב שלנו", אמר גורם בקבוצה המעורה בפרטים, "חשוב שגם זה יהיה מאחוריו ושהראש שלו יהיה נקי. יואב אמר מהרגע הראשון שחנן יישאר איתנו וכנראה שזה מה שעומד לקרות".

בעניין אחר, בלמה של הקבוצה ניסו קפילוטו לא צפוי להיות כשיר למשחק בשבת נגד בית"ר ירושלים. הבלם שסובל מפציעה במשפעה עדיין לא כשיר והניסיונות הם להכשירו למשחק הגביע נגד בני יהודה.

חנן ממן, הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
רוצה להמשיך במועדון נעוריו. ממן/מאור אלקסלסי

משחקי המחזור ה-20 בליגת העל:

הפועל ירושלים - הפועל באר שבע
מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב
הפועל נוף הגליל - מכבי פתח תקוה
הפועל חיפה - בית"ר ירושלים
הפועל תל אביב - הפועל חדרה
מכבי נתניה - מכבי חיפה
עירוני קרית שמונה - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully