וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב חגגה: "מהדקות הראשונות ידענו שאנחנו מנצחים"

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 20:09

בהפועל תל אביב סימנו וי על טדי עם 4,000 אוהדים ביציע: "עם הקהל שלנו הרגשנו בבית, שלא ייגמר לעולם". קלטינס קיבל הצעה לשנה וחצי

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

1.

לאורך כל הימים שעברו מאז המשחק עם נוף הגליל, בהפועל תל אביב התכוננו למשחק בטדי והיו משוכנעים כי הם חוזרים מהבירה עם 3 נקודות. קובי רפואה נתן כבוד ליריבה אבל היה בטוח באסיפות בימים האחרונים ואמר לשחקנים: "אנחנו קבוצה יותר טובה וצריכים לנצח". המאמן נתן הוראות ללחץ קבוע על זרגרי וחוג'ה חסרי הביטחון, והכי חשוב, קיבל בחזרה את אדי גוטליב והתייצבות משחק ההגנה, כך שגם דקות מתות בחלק הקדמי לא עירערו את השליטה של האדומים בקצב וה-0:2 על בית"ר ירושלים לא הפתיעו אף אחד. חלק מההוראות באסיפה היו לתת להתלהבות של בית"ר בטדי לגרום לטעויות, והפקרת החלק האחורי, מה שאיפשר לא מעט מעברים בחצי הראשון, שהיה יכול להסתיים בתוצאה גבוהה יותר עבור האדומים.

בהפסקה רפואה דרש משחקניו להחזיק יותר בכדור, לשלוט במשחק ולשחק מסודר יותר. גם שחקנים הודו בסיום: "לא היה משחק גדול שלנו, היו לנו משחקים הרבה יותר טובים, אבל הגול בפתיחה והלחץ של בית"ר גרמו לנו להרגיש כל המשחק שזה שלנו. שאי אפשר לקחת לנו את זה, מהדקות הראשונות ידענו שאנחנו מנצחים".

שי אייזן, עידן ורד, אושר דוידה, שחקני הפועל תל אביב. דני מרון
בלי הנחות לאקסית. עידן ורד חוגג עם שי אייזן ואושר דוידה/דני מרון

2.

המשחקים של עידן ורד באדום מול בית"ר ירושלים הפכו לסופר אמוציונליים עבור הקשר. עוד מהמשחק הקודם בבלומפילד, מהרגע שאוהדי בית"ר החלו לקלל אותו, הסיטואציה כבר הפכה לעוינות של ממש בין הצדדים. אתמול התווספו גם העימותים עם קריאף, לא משהו חדש לאף אחד, שכן לאורך השנים לא זוכרים בבית"ר שני שחקנים שכל כך סלדו אחד מהשני והיו עם בטן מלאה זה כלפי זה. זה שהם לא סיימו עם עימות בירידה לחדר ההלבשה במשחק כזה, זה כבר הישג. בשורה התחתונה: ורד השלים צמד ניצחונות נגד הקבוצה שוויתרה עליו בקיץ, וזה כל מה שהוא רצה להשיג.

דן איינבינדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
איך בית"ר ירושלים ויתרה עליו? דן איינבינדר/דני מרון

3.

הפרטנר של ורד לקישור, דן איינבינדר, שמר על מרחק מההתרחשויות. הוא ידע היטב כמה הכל נפיץ, במיוחד במצבה של בית"ר. עוד לפני המשחק יוסי מזרחי אמר לסובבים במנהרה כי שחרור איינבינדר היה הטעות הכי גדולה של בית"ר ירושלים, שנותרה קבוצה ללא מנהיגים. אתמול זה היה בדיוק מה שחסר. איינבינדר לא נתן אומנם משחק גדול, אבל ידע בדיוק מה שהיה צריך לעשות ברגעים שבית"ר מנסה לנצל מומנטום או להדליק את טדי. הוא הרגיע שחקנים אדומים שמתלהבים להצטרף כדי לא להפקיר, היה ראשון באמצע כדי לשחרר את הקבוצה מלחץ וגם החליף קטנות עם השופט - בדיוק מהות השינוי לעומת בית"ר ירושלים.

קובי רפואה, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
עדיין ממתין לחיזוק. רפואה/דני מרון

4.

עוד שבוע וחצי לסיום חלון ההעברות, והאדומים עדיין לא צירפו אף שחקן. בתחילה קובי רפואה חיפש חלוץ, לאחר מכן בשבוע שעבר עלתה האופציה של דוד קלטינס, כאשר במועדון היו מוכנים להציע לשחקן חוזה לשנה וחצי בסכום של כ-120 אלף דולר לעונה, אך הוא לא שוחרר וכבר לא ברור אם במועדון יילכו על המהלך במידה שהוא כן ישוחרר עד לסיום החלון. על הפרק ישנו עדיין שחקן כנף שלא ברור אם ניתן יהיה להביאו, אך כבר עתה אומרים במועדון: "התקציב מוגבל, הסיכוי להביא שובר שיוויון לא גבוה, צריך לחשוב חיובי, שזה לא יבוא על חשבון התפתחות הצעירים".

אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
נתנו להפועל תל אביב אווירה ביתית. האוהדים האדומים/דני מרון

5.

כ-4,000 אוהדים ליוו את הקבוצה אתמול לטדי ומילאו את כל היציע הצפון מרכזי, כאשר שחקנים העידו לאחר המשחק: "הרגשנו כמו בבית, כל הזמן הקהל היה הגב שלנו, לא הייתה הרגשה של משחק רגיל בטדי, גם כי היציע המרכזי של הקהל שלהם היה סגור. החלק הכי כיף בכל התקופה הזאת זה החיבור עם הקהל והשמחה, הלוואי שזה לא ייגמר לעולם". אלון אזוגי שנפצע נזקק ל-5 תפרים וינוח בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully