וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי קריירה מפוארת: מאור בוזגלו פורש מכדורגל

21.1.2022 / 11:25

הקשר בן ה-34, שלא שיחק מאז שנפצע בדרבי בקיץ 2020 ונחתך על ידי הפועל תל אביב בטענה ל"כוח עליון", החליט לתלות את הנעליים. ייפרד רשמית במסיבת עיתונאים ביום רביעי

המסע של הפועל באר שבע בליגה האירופית, עונת 2016/17/ספורט1

מאור בוזגלו פורש מכדורגל. אחרי שנה וחצי ללא קבוצה, זכר לשחרורו מהפועל תל אביב בטענה של "כוח עליון" בעקבות פציעתו בסיום עונת 2019/20 והתפרצות הקורונה במקביל, ועל אף שקיווה לשוב מאז לכר הדשא ולטענתו לא הגיעה הצעה אטרקטיבית מספיק, הבוקר (שישי) נודע כי הקשר בן ה-34 החליט לתלות את הנעליים ולצאת לדרך חדשה.

בוזגלו יערוך מסיבת עיתונאים ביום רביעי בשעה 14:30 ואז ייפרד רשמית, יסביר מה עומד מאחורי ההחלטה ועשוי לענות לשאלות שנוגעות לקריירה הארוכה והמרשימה שלו ולסיום העצוב שלה - הוא נפצע במשחק הדרבי נגד מכבי תל אביב ביוני 2020 ומאז לא חזר, זכר להפרת החוזה על ידי הפועל תל אביב, לטענתו ובהתאם לתביעתו נגד המועדון.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
קריירה מרשימה הגיעה לסיומה. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

בוזגלו החל את דרכו בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב וכבר בגיל 14 הוחתם על ידי מועדון הפאר הצרפתי ליון, שם שיתף פעולה בין השאר עם כוכבים כמו קארים בנזמה. הוא חזר לארץ והצטרף למכבי חיפה, שם החל את קריירת הבוגרים, אולם החל לככב בעיקר כמושאל בהפועל פתח תקוה ובבני סכנין.

ב-2008 הוא נרכש על ידי מכבי תל אביב, אך בסוף העונה קרע את הרצועה הצולבת ונעדר תקופה ארוכה. בתום עונת 2011/12 הצהובים בחרו להיפרד מבוזגלו והוא נמכר לסטנדרד ליאז' הבלגית וכעבור שנתיים שב ארצה להפועל באר שבע - איתה זכה בשתי אליפויות וכבש בסן סירו נגד אינטר ובאנגליה נגד סאות'המפטון, שערים שהבטיחו לקבוצה מקום בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. מבירת הנגב הוא חזר למכבי חיפה, אלא שגם שם נפצע קשה בברכו, מיעט לשחק ובעונה לאחר מכן עבר לבית"ר ירושלים וכעבור עונה הצטרף להפועל תל אביב, קבוצתו האחרונה בקריירה.

באליפות הוא זכה גם עם מכבי חיפה בתחילת הקריירה, כן זכה בגביע הטוטו עם מכבי תל אביב ועם הפועל באר שבע ובין הישגיו גם זכיה בתואר מלך הבישולים בליגת העל בשלוש עונות שונות. בנוסף בוזגלו הוא שיאן ההופעות ומלך השערים של נבחרת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully