וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים זועמת: "שבית הדין ישלם משכורות לעובדים שלנו"

20.1.2022 / 8:01

בבירה רותחים בעקבות ההחלטה להעניש את הקבוצה במשחק ללא קהל, ומצפים מבית הדין להפוך את ההחלטה בערעור: "כל העולם נגדנו, נשאר לנו הקהל ועכשיו גם את זה לקחו". במועדון מחכים לדדליין שהוצב למלול לפני שיתחילו להוציא לפועל את תוכנית הקיצוצים

תקציר ה-2:2 בין עירוני קרית שמונה לבין בית"ר ירושלים/ספורט1

בבית"ר ירושלים רותחים על החלטת בית הדין להעניש את הקבוצה במשחק ללא קהל בעקבות התפרעות אוהדים, ומצפים לשינוי העונש לאחר הגשת הערעור והדיון שיתקיים בעניין.

גורם בכיר במועדון אמר הבוקר: "זה מראה שוב ושוב על ניתוק גדול ממה שמתרחש. הכל פה סוער במועדון, אנחנו נאבקים על כל שקל ומרגישים שכל העולם נגדנו. נשאר לנו את הקהל שלנו, ועכשיו גם את זה לקחו. איזו קבוצה נלחמת יותר מאיתנו באופן שיטתי באלימות במגרשים? שבית הדין ימצא גם פתרון איך לשלם את המשכורות של העובדים".

במועדון הוסיפו: "זאת עוד פעם חזרה ללופ של הענישה המגוחכת. אנחנו נילחם על זה בכל הכוח. שחקנים שלנו חטפו בקבוקים בעבר, אוהדים זרקו מתכות ולא סגרו מגרשים לקהל, זה חוסר מידתיות משווע. איפה כל האנשים שמדברים על הצלת המוצר? משחק בלי קהל יעזור לזה?".

אוהדי בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
"זה הדבר היחיד שנשאר, וגם אותו לקחו". אוהדי בית"ר/מאור אלקסלסי

בנוגע לקיצוצים, במועדון משהים את ההחלטות עד שיפוג הדדליין שנתנו לסטפן מלול להעביר את דמי הרצינות. אם לא יעביר כסף עד לסוף השבוע, כבר בשבוע הבא יחלו במועדון בפעולות של קיצוצים ושחרורי שחקנים. תוכנית העבודה היא לשחרר לפחות ארבעה שחקנים מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully