וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לליגת העל: חיים סילבס מונה למאמן בני סכנין

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 21:41

המאמן בן ה-46 החליף את שרון מימר ונחת בתחנתו הרביעית בליגת העל בחוזה עד לתום העונה. סילבס שב לליגה הבכירה אחרי תשעה חודשים ויקווה להצעיד את קבוצתו החדשה לפלייאוף העליון. הבכורה: בראשון נגד מ.ס. אשדוד

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 0:1 על בני סכנין/ספורט1

אחרי שבני סכנין נפרדה ממאמנה שרון מימר, הקבוצה מהמקום השישי בליגת העל מצאה מחליף והודיעה הערב (רביעי) על מינויו של חיים סילבס כמאמן החדש בחוזה עד לתום העונה. עבור סילבס מדובר בחזרה לליגת העל אחרי תשעה חודשים.

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
תחנה רביעית בליגת העל. סילבס/מאור אלקסלסי

ביממה שחלפה מאז עזיבת מימר, שני המועמדים המובילים לתפקיד היו חיים סילבס וגיא לוזון, בעוד אל מועמד נוסף, שלומי דורה, סכנין הייתה פונה רק אם הייתה נתקלת בסירוב משני הראשונים. סילבס יערוך את הבכורה על הקווים בראשון במשחק ביתי נגד מ.ס. אשדוד, כאשר כבר מחר הוא יציג את רשימת הרכש שלו.

עבור סילבס מדובר בתחנה רביעית בליגת העל, אחרי שאימן בעבר גם את הפועל רעננה, עירוני קרית שמונה והפועל חיפה. ברזומה של המאמן בן ה-46 190 משחקים בליגת העל, כאשר מאזנו עומד על 61 ניצחונות, 50 תוצאות תיקו ו-79 הפסדים. משימתו של המאמן החדש תהיה כעת להבטיח את המקום בפלייאוף העליון. כשנותרו עוד שמונה מחזורים לסיום העונה הסדירה, סכנין מדורגת במקום השישי, אך רק עם נקודה אחת יותר מהמקום השביעי המוביל לפלייאוף התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully