וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב שללה משישה אוהדים את כרטיסי המנוי שלהם

19.1.2022 / 12:10

לקראת ההופעה בבית הדין ובצל עונש סגירת היציעים האפשרי, האדומים הודיעו על ענישה נקודתית. אוהד אחד נתבע אזרחית

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל נוף הגליל 2:2/ספורט1

שעות לפני הדיון בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, הפועל תל אביב הודיעה היום (רביעי) על שלילת כרטיסי המנוי של שישה מאוהדיה, כמו גם על איסור שהוטל עליהם לרכוש כרטיסים למשחקי הקבוצה. מדובר בצעד שיוכיח לבית הדין שהמועדון נלחם בתופעת זריקת החפצים למגרש, שבגינה עומד עונש על תנאי של סגירת יציעים.

בהפועל תל אביב חוששים שבית הדין יפעיל את העונש על תנאי ויסגור את שערים 4-5 אחרי זריקת החפצים במהלך המשחק נגד הפועל נוף הגליל ביום שבת האחרון. בית הדין דורש כבר תקופה ארוכה שהמועדון יוכיח שהוא נלחם בתופעה וכעת האדומים מקווים שכמו במקרים של קבוצות אחרות - מציאת האשמים תסייע להימנע מהפעלת העונש.

שחקן הפועל נוף הגליל סתיו נחמני מול שחקן הפועל תל אביב שי אליאס. אודי ציטיאט
זריקת החפצים במשחק נגד נוף הגליל עלולה לעלות להפועל תל אביב ביוקר/אודי ציטיאט

בהודעה של הפועל תל אביב נכתב: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב הודיע לשישה מאוהדי הקבוצה כי המנוי שלהם בוטל והאפשרות לרכוש כרטיסים למשחקי הקבוצה הוקפאה עד להודעה חדשה.

"בנוסף, המועדון הגיש תביעה אזרחית נגד אוהד שהתפרע באחד ממשחקי הקבוצה העונה - ובכך גרם לנזקים עצומים למועדון, תדמיתית וכלכלית.

"מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מגנה את הפרות הסדר של אותם אנשים - ומודיע כי ימשיך במלחמה הבלתי מתפשרת כנגד פורעי החוק אשר מכתימים את שם המועדון ואת אלפי אוהדיו הנפלאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully