וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנצח בבית או ללכת הביתה: הפועל חולון בקרב על כל הקופה נגד בשיקטאש

18.1.2022 / 20:05

הסגולים, שהצליחו להחזיר את ההכרעה בסדרת הפלייאין לאולמם, יארחו ביום רביעי (21:00) את הטורקים במשחק שאין ממנו דרך חזרה. במועדון מצפים לכ-4,000 צופים. כריס ג'ונסון: "עיקר השינוי שגיא גודס הכניס - מנטלי"

בפעם האחרונה שבשיקטאש ירדה מהפרקט בהיכל הטוטו, האווירה מסביב הייתה קשה. אוהדים של הפועל חולון ארבו בחניון למאוריציו בוסקאליה, קיללו אותו וקראו לו ללכת הביתה; נוצרה תחושה שהעונה האירופית אבודה - ועוד לפני הטיסה לאיסטנבול, המתין לסגולים מוקש בדמותה של הפועל תל אביב הלוהטת.

רק שבועיים חלפו, וכמה הרבה השתנה. גיא גודס החליף את בוסקאליה, המפגש עם האדומים נדחה, ובינתיים הצליחה חולון להפתיע ולנצח בטורקיה, ולהעפיל גם לחצי גמר גביע המדינה בתום מותחן של הארכה כפולה נגד הפועל חיפה. וכל ההתרחשויות האלה הן רק הפרומו לקראת שובה של בשיקטאש לישראל, במשחק השלישי והמכריע מחר (רביעי, 21:00) בסדרת הפלייאין של ליגת האלופות.

במועדון הסגול מצפים לכ-4,000 צופים, שימלאו את רוב המושבים באולם הביתי, וגודס יקווה ליהנות מסגל מלא. כריס ג'ונסון ואדם סמית', שספגו פציעות קלות, נראים כמי שהתגברו עליהן. או כמו שהגדיר זאת המאמן, "אין מצב מושלם, ואני מאמין שגם מי שחבול - יבוא לתת את המיטב. זה מצב נתון שאי אפשר לשנות. אתה שוכח מהכאבים וממה שמסביב, ומנסה להשלים את העבודה".

שחקן הפועל חולון מייקל קייזר. ברני ארדוב
משחק מכריע. קייזר/ברני ארדוב

עבור חולון זה יהיה משחק נוקאאוט שלישי בתוך שמונה ימים, אחרי שניצחה את בשיקטאש וחיפה למרות פיגור ב-16 ו-17 נקודות במחצית הראשונה. "עברנו שניים משלושת הפיקים, וזה היה קשה, אבל החוכמה היא לנצח גם כשמשחקים פחות טוב בהתקפה. אנחנו מכירים את הנקודות החזקות והחלשות של הטורקים, ונצטרך לבוא מוכנים מנטלית, עם המון ביטחון ואנרגיות. אני שמח שהצלחנו להביא את ההכרעה אלינו הביתה".

ג'ונסון סיפר מה השתנה בתקופתו הקצרה של גודס: "הוא שינה דברים קטנים בתוך הסגל, וגם חלק מהתרגילים. הוא מאמן של שחקנים, שכבר חווה את הדברים האלה בעצמו, ועיקר השינוי הוא מנטלי".

בזמן שחולון נאבקה בהפועל חיפה בגביע, בשיקטאש הפסידה לאלופת היורוליג אנאדולו אפס 87:72 בליגה הטורקית. מלבד אייזיאה וויייטהד הפצוע, שלא הגיע ארצה עם חבריו, לטורקים יש בעיה עם שני השחקנים שקיבלו עד כה את נתח הדקות הרחב ביותר בסדרה (34.5): אגהאן ארנה ייעדר וקנאן סיפאהי בספק. שניהם קלעו 13.5 נקודות בשני המשחקים הראשונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully