וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה מתוסכלת מהתיקו מול בית"ר: "איך השופט לא ראה את הפנדל?"

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 9:27

בצפון מאוכזבים מאיבוד "נקודות יקרות בקרב על הפלייאוף" ולא מבינים איך עדיין "טעויות שיפוט מכריעות משחקים". בקבוצה מקווים לרשום את החלוץ הברזילאי ווילי למשחק הקרוב

תקציר ה-2:2 בין עירוני קרית שמונה לבין בית"ר ירושלים/ספורט1

תחושת החמצה בעירוני קרית שמונה אחרי התיקו מול בית"ר ירושלים (2:2) אתמול (ראשון). עוד לפני המשחק הבהירו אנשי המועדון שמבחינתם גם עם הסגל המלא של הירושלמים, עדיין קרית שמונה צריכה לנצח את היריבה מהתחתית - אך בסופו של דבר מול יריבה חסרה מאוד ספגה הקבוצה של סלובו דראפיץ שער שיוויון דרמטי ואיבדה שתי נקודות יקרות. "אלו שתי נקודות שיכולות להיות מכריעות בקרב על הפלייאוף העליון" אמר שחקן בקבוצה "ידענו שנצחון ייתן לנו פער מסוים במאבק על כרטיס לשש הראשונות. חבל שלא ידענו לשמור על התוצאה".

רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
פספוס. קהת/מאור אלקסלסי
זיגוס ברטקוס שוער עירוני קרית שמונה לצד נתנאל דלויה שוער בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
זיגוס ברטקוס שוער עירוני קרית שמונה לצד נתנאל דלויה שוער בית"ר ירושלים/מאור אלקסלסי
גיא מזרחי שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
גיא מזרחי שחקן עירוני קרית שמונה/מאור אלקסלסי

בנוסף, בקבוצה זעמו על השיפוט אמש וטענו ששני פנדלים שהיו צריכים להישרק לטובתם זכו להתעלמות מוחלטת. "לא ברור איך השופט לא ראה פנדל על סמו (בראון ש"ו)", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, "חבל שבזמנים כאלה עם כל הטכנולוגיות עדיין יש טעויות שיפוט שמכריעות משחקים".

בעניין אחר, בקבוצה ממשיכים בניסיונות לשחרר את סטפן מילוסביץ' ובמקביל לרשום את החלוץ הברזילאי ווילי. בקרית שמונה קיוו שהברזילאי יהיה כבר בסגל למשחק אתמול אך השחרור הבינלאומי שלו עדיין לא הגיע וכעת בקבוצה ממשיכים בניסיונות להשיג את השחרור כדי שיהיה בסגל למשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully