וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק אספה סיים לרצות את עונש המאסר ושוחרר מהכלא

16.1.2022 / 12:49

שחקנה לשעבר של מ.ס. אשדוד, שהורשע בהפקרת ארי נשר ז"ל אחרי פגיעה ובשיבוש הליכי משפט, יצא מהכלא לאור החלטת הפרקליטות שלא לערער כנגד החלטת ועדת השחרורים

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

כדורגלן מ.ס. אשדוד לשעבר יצחק אספה השתחרר היום (ראשון) מהכלא לאחר שריצה עונש מאסר בפועל במשך כשנתיים בעקבות הפקרת ארי נשר ז"ל לאחר פגיעה ושיבוש הליכי משפט.

כזכור, ועדת השחרורים החליטה בשבוע שעבר לקצר את מאסרו של אספה. הפרקליטות נימקה את החלטתה בהיעדר עילה משפטית לעתירה נגד הקיצור, "על אף החומרה הרבה שהתביעה רואה במעשיו של אספה".

גזר דין | יצחק אספה שחקן הכדורגל החשוד בתאונת פגע וברח בה נהרג ארי נשר, המחוזי, ת״א 30 בינואר 2020. ראובן קסטרו
סיים לרצות את עונשו. אספה/ראובן קסטרו

באוקטובר דחתה ועדת השחרורים את הדיון בבקשה לשחרור מוקדם של אספה, לשעבר שחקן מ.ס. אשדוד, כדי לאפשר לו להשלים את התהליך הטיפולי. "כעת החליטה הוועדה כי הוא עומד בתנאים הקבועים בחוק לקבלת שחרור מוקדם, ושהוא ראוי לשחרור והמסוכנות הנשקפת ממנו לשלום הציבור פחתה", הוסיפו.

התאונה התרחשה בספטמבר 2018. אז שב אספה מבילוי, והתנגש בנשר ובנער נוסף שנסעו יחד בשדרות רוקח בתל אביב. בינואר 2020 גזר עליו בית המשפט המחוזי ארבע שנות מאסר וחצי, וחודש לאחר מכן הוא החל לרצות את עונשו בכלא חרמון. אספה ערער על העונש, ובאוגוסט של אותה שנה, פסק העליון כי עונשו יקוצר בשנה וחצי, בנימוק שהעונש חורג באופן קיצוני מעונשים שנגזרו במקרים דומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully