וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר מתלבט רק לגבי המגן הימני, קרב על מקום בסגל למשחק העונה

15.1.2022 / 14:45

כמעט כל שחקני מכבי חיפה חזרו לכשירות מלאה והמאבק על המקום בסגל לקראת הפועל באר שבע חם מתמיד. חוסה רודריגס ורז מאיר מתמודדים על המקום בצד ימין של ההגנה

תקציר: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 0:4 (שמינית גמר גביע)/ספורט1

מאמן מכבי חיפה ברק בכר זוכה לחזרה של לא מעט שחקנים לכשירות לקראת משחק העונה, ומלבד טאלב טואטחה שספק אם יחזור העונה, יעמוד לרשותו סגל מלא ככל הנראה מול הפועל באר שבע. אחרי שלאורך כל העונה הקבוצה סבלה מהיעדרויות כאלה ואחרות, כעת בכר מקבל חזרה את ריאן סטריין שחזר לכשירות, מחמוד ג'אבר וכן בוגדן פלאניץ שסבל מדלקת גרון ורז מאיר שהיה חשש לגביו לאחר שיצא בסוף משחק הגביע מול בית"ר ירושלים בשל כיווץ.

חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
שוב כמגן? חוסה רודריגס/מאור אלקסלסי

לאור כל זאת, בכר צפוי להשאיר מחוץ לסגל את אורי דהן שצפוי גם כך לצאת להשאלה בקרוב וכן שחקן נוסף אחד שהמאמן יצטרך להחליט שלא יהיה ב-20, כשייתכן מאוד שזה יהיה סטריין. המגן אמנם חזר לכשירות, אבל עשוי למצוא עצמו מחוץ לסגל וזאת על רקע העובדה שבקבוצה לא ירצו לוותר על אחד משחקני ההתקפה על הספסל וכן הרצון להחזיר את ג'אבר לעניינים והעובדה שמאור לוי נמצא בכושר טוב.

גם לגבי ההרכב ישנה התלבטות בין חוסה רודריגס לרז מאיר בעמדת המגן הימני, אם כי פרט לכך בכר סגור על ה-11 שלו לקראת משחק העונה. דולב חזיזה, עלי מוחמד, בוגדן פלאניץ' וגוש כהן יחזרו להרכב אחרי שלא שיחקו ב-0:4 בשמינית גמר הגביע ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully