וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן זהבי צפוי לעזוב את פ.ס.וו איינדהובן לבקשת אשתו"

13.1.2022 / 10:45

דיווח ב"טלחראף": החלוץ, שמתאושש מניתוח בברכו, שוקל לעזוב את הולנד לבקשת שי שחוששת להתגורר במדינה בעקבות הפריצות לביתם. בסביבתו טוענים שהרצון של שי אכן לעזוב, אך הוא יישאר עד תום חוזהו הקיץ

השער של ערן זהבי במדי פ.ס.וו איינדהובן מול טוונטה/ספורט1

ערן זהבי צפוי לעזוב את פ.ס.וו איינדהובן ההולנדית בחלון ההעברות הנוכחי, כך פורסם הבוקר (חמישי) באתר האינטרנט של העיתון ההולנדי "טלחראף", הנחשב לאחד הגדולים והאמינים במדינה.

"זהבי סובל מבעיות אישיות", נכתב בידיעה וציינו כי החלוץ אמנם מסיים בימים אלו את הליך ההתאוששות מהניתוח שעבר בברכו, אלא שגם נטען כי אשתו, שי, לא מעוניינת להתגורר למדינה לאחר שבית המשפחה נפרץ פעמיים ועל כן משפחת זהבי בוחנת מספר אפשרויות ושוקלת לעזוב.

כזכור, בפריצה הראשונה לבית משפחת זהבי, שי והילדים עברו אירוע טראומטי שבמהלכו אף הותקפו. הפריצה השנייה התרחשה כאשר המשפחה שהתה בדובאי, שם זהבי עבר את מרבית הליך השיקום מהפציעה, אלא שהחלוץ חזר החודש להולנד עם סיום פגרת החורף, ועל פי הפרסומים משפחתו לא מעוניינת להישאר לגור במדינה - החלטה שעל פי הדיווח עשויה להוביל לסיום דרכו בקבוצה.

למרות כל זאת, בסביבתו של זהבי טוענים שהרצון של שי אכן לעזוב, אך הוא יישאר עד תום חוזהו באיינדהובן בסיום העונה, כשהוא מכוון לארצות הברית, אך גם חזרה למכבי תל אביב לא תיפסל אם תיעשה פניה כזו. יש לציין גם שמשפחת זהבי העלתה הבוקר לעמוד האינסטגרם סרטונים שמעידים על הימצאותם בהולנד, כחלק מהניסיון לשדר עסקים כרגיל ואולי להכחיש את הפרסום על עזיבה אפשרית. באתר "ED" פורסם בנוסף כי פ.ס.וו מודעת לבעיות של משפחת זהבי ופועלת כדי לסייע להם, מתוך רצון שהחלוץ יסיים את העונה בקבוצה.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. ANP Sport, GettyImages
יהיה בבלומפילד בחודש הבא? ערן זהבי/GettyImages, ANP Sport

זהבי מסיים את חוזהו בפ.ס.וו איינדהובן בקיץ ולא היה צפוי להמשיך מעבר לחצי העונה הנוכחית, אולם מדובר בדיווח שטורף את הקלפים. כידוע, הליגה ההולנדית חוזרת בסוף השבוע מפגרת חורף של מספר שבועות ולאחר 18 מחזורים נמצאים זהבי וחבריו במקום הראשון בליגה, מקדימים בנקודה את אייאקס.

מעבר לאפשרות הריאלית לזכות בתואר מעבר לים, כידוע בחודש הבא, ב-17 וב-24 בפברואר, תפגוש פ.ס.וו את מכבי תל אביב במסגרת שלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג, לאחר שהצהובים סיימו במקום השני בבית ואילו ההולנדים נשרו מהליגה האירופית.

זהבי כבש העונה במדי פ.ס.וו שמונה שערים ובישל שבעה ב-23 הופעות בכל המסגרות ובעונתו הראשונה בהולנד הבקיע 17 שערים ובישל עוד ארבעה ב-33 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully