וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ מנהל מגעים לרכישת קבוצת האוהדים מ.ס. רובי שפירא

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 11:09

הבעלים של הפועל חיפה מנהל מגעים עם העמותה של מועדון האוהדים, שכרגע סקפטי לגבי השלמת העסקה. איזוצ'וקוו אנתוני, אלן אוז'בולט ואוהד לויטה שהיו חיוביים לקורונה, חוזרים לסגל לקראת מכבי פתח תקוה

תקציר: הפועל חיפה - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

יואב כץ הבעלים של הפועל חיפה נמצא בשיחות עם ראשי מ.ס שפירא על האפשרות לרכוש את העמותה. המועדון, שקם כמועדון אוהדים ובמחאה על ההתנהלות של כץ, נקלע לבעיות כלכליות כאשר לא ברור אם יצליח לשרוד בזכות עצמו. בשבועות האחרונים נעשות שיחות עם כמה קבוצות מליגות נמוכות שמעוניינות לרכוש את המועדון ובאמצעות כך להעפיל לליגה א', אלא שכעת מתברר שמאחורי הקלעים מתנהלות שיחות בין כץ לבין מי שמטפלים כעת בניסיונות להבריא או למכור את המועדון.

כץ ניסה גם בעבר מהלכים דומים והדבר לא צלח, אך כעת מתברר שיש ניסיון נוסף, כשהמטרה כך לפי גורמים המעורים בעניינים היא שבתמורה לכיסוי החובות, העמותה תעבור לידי כץ וזה יאחד את מחלקות הנוער כדי להחזיר את מחלקת הנוער האדומה לימיה הגדולים. במ.ס רובי שפירא סקפטיים מאוד לגבי המהלך, ואמרו שהם כבר נכוו פעמים רבות בעבר, אך שומרים עדיין על האפשרות ומנהלים שיחות עם כץ.

אוהד לויטה שוער הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
חוזר לשער של הפועל חיפה. אוהד לויטה/מאור אלקסלסי

בהפועל חיפה מעודדים מהעובדה שאנתוני איזוצ'וקוו, אלן אוז'בולט ואוהד לויטה, שלושת השחקנים שהיו חיוביים לקורונה חזרו לאימונים ויהיו כשירים לרשותו של אלישע לוי ביום שבת מול מכבי פתח תקוה. בחיפה היו חסרים את השלושה במשחק הליגה האחרון נגד הפועל תל אביב (2:0) וכן במשחק הגביע מול אום אל פאחם וכעת מקווים בקבוצה שהם יתאוששו מהר ושיוכלו לפתוח בהרכב ביום שבת.

ניסו קפילוטו הפצוע עדיין לא כשיר ולא חזר לאימונים. הבלם סובל מדלקת בגיד המפשעה ולא צפוי להיות בסגל ביום שבת.

בעניין אחר, המנכ"ל הזמני של המועדון, רובי רגב, נפגש עם משפחת שפירא לפני כשבוע והעניק להם חמישה מנויים ליציע הכבוד וגם תווי חניה. המהלך מגיע אחרי מתיחות רבת שנים בין המועדון למשפחת שפירא, וזאת על רקע הדרה לתחושת האוהדים ומשפחת שפירא של זכרו של רובי שפירא ז"ל, הבעלים המנוח של הקבוצה לשעבר שהוליך אותה לאליפות נוצצת.

כעת נראה שבמועדון מנסים להפשיר את היחסים והעובדה שרגב הגיע פיזית לביתה של רחל שפירא אלמנתו של רובי, התקבלה בהערכה רבה אצל משפחת שפירא. "זה בהחלט היה משהו מרגש ויפה. הנכדים שלי כבר הגיעו למשחק מול הפועל תל אביב וימשיכו להגיע", הצהירה רחל שפירא בשיחה עם וואלה! ספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully