וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תינוקות בוקסה? נחכה לראות שהשחקנים שגדלו כאן מקדמים את המועדון"

12.1.2022 / 13:00

עומר בוקסנבוים מקבל מחמאות אחרי השבוע הפורה של מחלקת הנוער בהפועל תל אביב, אבל לא מסתנוור: "עדיין לא המחלקה הטובה בארץ"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

מחלקת הנוער של הפועל תל אביב עברה שינוי חיובי בשנים האחרונות, ואחת הסיבות לכך היא עומר בוקנסבוים, המנהל המקצועי של המחלקה שהחל מהעונה הקרובה יהפוך למנהל המקצועי של הקבוצה הבוגרת.

השבוע האחרון היה פורה במיוחד עבור המחלקה: זה התחיל עם עוד שער מצוין של אושר דוידה בניצחון על מכבי פתח תקוה, ונמשך עם הופעה מרשימה של שלושה שחקני נוער - אור ישראלוב, שגיא גניס ועומר סניור - בהרכב הקבוצה הבוגרת בניצחון 0:2 על הפועל חיפה.

אבל דווקא אחרי שסחט מחמאות מקיר לקיר, בוקסנבוים מרגיש צורך לצנן את ההתלהבות. בפוסט שפרסם היום, הסביר מדוע הכינוי "תינוקות בוקסה" שמיהרו להצמיד לחבורה שגידל, עדיין מוקדם מאוד.

"מחלקת הנוער שלנו קצרה השבוע חלק מפירות העבודה הקשה. זה התחיל מהשער המטורף של דוידה והמשיך עם ההשתלבות של שחקני הבית בבוגרים - והתוצאות במחלקה. אבל באותה נשימה, גם לא צריך להסתנוור", כתב. "יש לנו איכות נהדרת של שחקנים במחלקה, ובהמשך הדרך אני מאמין שעוד רבים מהם ישתלבו בקבוצה הבוגרת. הם לא "תינוקות בוקסה", הם "תינוקות הפועל". כל מי שעובד במחלקת הנוער שותף בהתפתחות שלהם כשחקנים וכבני אדם".

עומר בוקסנבוים מנהל מקצועי מחלקת הנוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא חושב רחוק מדי. עומר בוקסנבוים/ברני ארדוב

בוקסנבוים הוסיף: "בואו נחכה לראות עד כמה נצליח לקדם את המועדון לטווח הרחוק עם השחקנים שגדלו כאן. בסוף, מי שכותב על הלוח את ההרכב, ומי שלוקח על עצמו את ה"סיכון", זה המאמן, קובי רפואה, שבאומץ גדול, מהרגע שנכנס לתפקיד, בא לראות את הנוער, למד את השחקנים - ונתן להם את ההזדמנות. יש לנו עוד הרבה עבודה, אנחנו עדיין לא המחלקה הכי טובה בארץ ולא המועדון המצליח ביותר, אבל אנחנו כל הזמן עובדים כדי להתקדם לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully