וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין מחכה לננו גינזבורג: "מרגיש ביטחון לצאת למלחמה עם הקבוצה הזאת"

11.1.2022 / 21:00

רגע האמת של הפועל ירושלים בליגת האלופות הגיע: אחרי הפתיחה הצולעת וההתאוששות המרשימה, היא תארח ברביעי (21:00) את פרומיטיי בפתיחת סדרת הפלייאין על הכרטיס לטופ 16

לפני כחודשיים, כשיותם הלפרין ערך את הופעת הבכורה שלו כמאמן בליגת האלופות, אף אחד מאנשי הפועל ירושלים - וגם לא מאוהדיה - יכול היה לדמיין שאת שנת 2022 תפתח הקבוצה בפלייאין, ועוד עם יתרון הביתיות. מחר (רביעי, 21:00) זה יקרה, כשהאדומים יארחו את פרומיטיי של ננו גינזבורג במשחק הראשון בסדרת הטוב משלושה.

מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין. דני מרון
"חדר ההלבשה בריא". יותם הלפרין/דני מרון

בכמה מילים: הסדרה תעבור ביום שלישי הבא לאוקראינה, ואם יהיה צורך במשחק שלישי ומכריע - הוא צפוי להיערך בארנה, ככל הנראה כבר בשישי הבא. המנצחת תשובץ לבית בטופ 16 שבו ישחקו אוניקאחה מלאגה וקלוז' נאפוקה, בעוד הקבוצה האחרונה בבית תבוא מהסדרה בין איגוקאה לאוסטנד.

"סיימנו את הבית בסיטואציה הטובה ביותר שהיינו יכולים", אמר המאמן יותם הלפרין. "תעמוד מולנו קבוצה סופר איכותית, עם מאמן מצוין שכולנו מכירים, ועשה דבר או שניים. העבודה תהיה סיזיפית. חדר ההלבשה שלנו בריא, וזה הכי חשוב - כי כשהולכים לסדרה צריך להגיב. אני מרגיש הרבה ביטחון לצאת למלחמה עם קבוצה כזו".

במשחק יתארח נציג הבעלים, מייקל דייויס, שהגיע לביקור בישראל וקיים היום פגישת עבודה עם המנכ"ל גיא הראל.

רטין אובסוהאן שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
המנהיג האמיתי. רטין אובסוהאן/ברני ארדוב

במרכז ההתמודדות: רטין אובסוהאן. גינזבורג הודה היום בריאיון לוואלה! ספורט שג'יילן אדאמס הפתיע אותו העונה, והסינדרלה של ירושלים הוא גם הקלע המוביל שלה (17.8 נקודות). אבל ברגעי האמת, לטוב ולרע, כפי שהוכח במנרסה - המנהיג האמיתי של הקבוצה הוא רטין אובסוהאן. האוקראינים ינסו למשוך אותו לאזורים החשודים שלו, קרי הזריקות מבחוץ (17.2% לשלוש העונה), והאדומים זקוקים לו בשיאו.

היריבה: אלופת אוקראינה הביאה איתה לישראל לא מעט פנים מוכרות, ולא רק בגלל מאמנה הישראלי. ארבעה זרים שהנחית בדניפרו הם אקסים מליגת העל, ובראשם בולט דיאנג'לו הריסון (15.4 נקודות למשחק). די ג'יי קנדי (13.6 נקודות ו-7.4 ריבאונדים) וכריס דואו (13.6 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים) אמנם קולעים פחות ממנו, אבל תורמים באספקטים נוספים, וחוץ מהם יש לגינזבורג גם את שון אוואנס (6.3 נקודות ושבעה ריבאונדים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully