וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים בעקבות חלוץ זר, עידן שמש ורוסלן ברסקי יעזבו?

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 9:18

בעולה החדשה מאוכזבים מאוד מהתוצאות ("משלמים על חוסר ניסיון"). המועדון מציע 20 אלף יורו לחודש לחלוץ זר שיחליף את אגאדה. החלוץ והקשר מתנדנדים

תקציר: בני סכנין - הפועל ירושלים 2:1/ספורט1

בהפועל ירושלים שוררת אכזבה גדולה מהתוצאות העונה ומהעובדה שהקבוצה תקועה עמוק בתחתית כשלפניה משחקים נגד שלוש הגדולות. מעמדו של זיו אריה כלל לא על הפרק, כאשר במועדון אמרו אתמול: "אנחנו משלמים גם על חוסר ניסיון, אי אפשר כל משחק שני להתמודד בעשרה שחקנים אבל מאמינים ששחקנים התחשלו, זה יתאזן ודברים יילכו טוב יותר בחצי השני של העונה".

שחקן הפועל ירושלים עידן שמש. ברני ארדוב
לא נמצא בתוכניות של זיו אריה. עידן שמש/ברני ארדוב

נושא החיזוק מדאיג מאוד את הצוות המקצועי. בשלב הזה לא נמצא מחליף לוויליאם אגאדה, כאשר המועדון מציע סכום של יותר מ-20 אלף יורו לחודש עבור חלוץ זר, אולי השכר הגבוה בתולדות המועדון במתכונת החדשה. יחד עם זאת, המטרה היא לחזק את הקבוצה גם בקשר 50:50 ובשחקן כנף ישראלים, כאשר בשלב הזה לכל שחקן שעל הפרק יש ביקוש ב-3-4 קבוצות נוספות, במיוחד שחקנים שצפויים לצאת בהשאלה ממכבי תל אביב, כמו עידו שחר.

הקרדיט המחודש שקיבל עידן שמש עדיין לא מבטיח כי החלוץ יישאר במועדון. נראה כי רק לאחר שיחוזק החלק הקדמי ניתן יהיה להבין את מעמדו של החלוץ והוא יקבל החלטות בהתאם, כאשר כבר עתה ברור כי הוא לא בתכנון של זיו אריה להיות שחקן הרכב לאחר השינויים שיעשו והוא יצטרך לעשות חושבים. רוסלן ברסקי לא מתכוון לעזוב את הקבוצה בשלב הזה, אלא אם יפוצה כלכלית בסכום ראוי ביחס לחוזהו לעונה ולעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully