וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: גם המשחק בין מכבי תל אביב לאלבה ברלין נדחה

9.1.2022 / 20:33

הצהובים היו אמורים לארח ביום רביעי את תמיר בלאט, יובל זוסמן וקבוצתם, אלא שהתפרצות קורונה אצל הגרמנים הובילה לדחייה נוספת של משחק יורוליג. עודד ברנדווין האריך חוזה עד תום העונה

תקציר: מלאגה - ולנסיה 87:82/ספורט1

מכבי תל אביב לא אירחה את באסקוניה בשבוע שעבר במסגרת המחזור ה-19 ביורוליג בעקבות התפרצות קורונה אצל היריבה הבאסקית, והערב (ראשון) התבשרה כי גם המשחק נגד אלבה ברלין שאמור היה להיערך ביום רביעי ביד אליהו לא יתקיים במועדו, מכיוון שהגרמנים הודיעו ליורוליג שאין להם שמונה שחקני סגל.

מכבי תל אביב כבר הודיעה בסוף השבוע על מספר מאומתים בשורותיה ועל כן גם נדחה משחק הליגה שלה נגד נס ציונה, אולם בקבוצה נערכו למשחק ביום רביעי נגד אלבה וכן למפגש ביום שישי באתונה מול פאתינייקוס. למעשה הקבוצה היוונית בסיומה של התפרצות קורונה, כך שאם לא יהיו מאומתים נוספים במכבי, המשחק באואקה אמור להתקיים כמתוכנן.

לאחר שנדחה המשחק של מכבי תל אביב נגד אלבה ברלין, הוא הפך כבר לחמישי במחזור הקרוב שלא יתקיים השבוע. עוד קודם לכן נדחו: הכוכב האדום בלגרד - ריאל מדריד, באסקוניה - אנאדולו אפס, מונאקו - אוניקס קאזאן, זניט סנט פטרסבורג - וילרבאן.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם ג'יילן ריינולדס. ברני ארדוב
ישחקו ביום שישי נגד פנאתינייקוס? ריינולדס וספרופולוס/ברני ארדוב

בינתיים הודיעה הקבוצה על הארכת חוזהו של עודד ברנדוויין עד לסיום העונה. הרכז בן ה-33 חתם בתחילת העונה הנוכחית על חוזה קצר טווח אצל הצהובים וכעת חודשה ההתקשרות עד לתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully