וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבהא ומורה ישובו להרכב סכנין, מימר: "יודעים לנטרל את רעשי הרקע"

המשחק מול הפועל ירושלים ייערך בסופו של דבר באצטדיון בלומפילד (שני, 20:15, ספורט1). האורחת תחסר את גיא חדידה וגוני נאור, עידן שמש צפוי לפתוח וסולומון דניאל יערוך בכורה

מחזור 17הסתיים10/01/2022
בני סכנין
  • כיאל (21, פנדל)
  • מלמד (75)
1:2
  • (90) בדש
הפועל ירושלים
שערי המחזור ה-16 בליגת העל/ספורט1

בני סכנין

אחרי כמה ימים של חוסר ודאות, מנהלת הליגה הודיעה כי המשחק שינעל את המחזור ה-17 מחר (שני, 20:15 בספורט1) בין בני סכנין להפועל ירושלים יתקיים באצטדיון בלומפילד. כזכור, מארחת המשחק נאלצה למצוא מגרש חלופי לאור סגירת אצטדיון דוחא, ולאחר שלא הצליחה להשיג אישור לארח במגרשים בקרית שמונה ונוף הגליל, נקבע כי סכנין תאלץ להדרים עד לאצטדיון ביפו כדי "לארח".

ממנהלת הליגה נמסר: "לאחר פניית המנהלת להנהלת אצטדיון בלומפילד, הסכימה הנהלת האצטדיון לקלוט את המשחק בהתראה קצרה ועל כך אנו מבקשים להודות לה. אנו מתנצלים בפני ציבור אוהדי הכדורגל בכלל ובפני אוהדי קבוצת הפועל ירושלים בפרט וכמובן בפני קבוצת הפועל ירושלים, על חוסר הסדר ועוגמת הנפש. המנהלת תפעיל את כל הסנקציות העומדות לרשותה, כנגד כל קבוצה, כדי שמקרים אלו שפוגעים בתדמית הכדורגל, באוהדים בזכייני השידור ובנותני החסויות לא יישנו". כזכור, במנהלת זעמו על בני סכנין בשל התנהלותה, ואף איימו כי אם לא תמצא מגרש ביתי היא תיענש לכל הפחות בהפסד טכני.

בצד המקצועי, שרון מימר יחסר את איברהימה קונטה שנמצא באליפות אפריקה ואת עומרי בן הרוש הפצוע. מרואן קבהא יחזור אחרי הרחקה וגם ארי מורה ומופלח שלאעטה שנכנסו כמחליפים בהפסד בבאר שבע, צפויים לפתוח. המאמן אמר לקראת המשחק: "לאורך כל העונה היו לנו מספיק רעשי רקע והצלחנו לנטרל אותם. יש לי שחקנים מאוד בוגרים שמבינים שצריך להתעסק רק במה שאנחנו עושים במגרש, ואני חושב שעד עכשיו ידענו לנטרל את כל הרעשים. נשארו לנו עוד 10 משחקים עד סוף הליגה כדי להשיג את המטרה שהיא הפלייאוף העליון".

בירם כיאל שחקן בני סכנין. דני מרון
נמצא מגרש. בירם כיאל/דני מרון

הפועל ירושלים

אחרי מכירתו של וויליאם אגאדה לאל וואסל, הפועל ירושלים תנסה להשיג ניצחון חוץ ראשון העונה כשתתארח אצל בני סכנין בבלומפילד. זיו אריה יחסר את גיא חדידה, הכובש המוביל שלו העונה שהורחק ב-1:1 מול הפועל חדרה במחזור הקודם, וגם את גוני נאור שסובל מפגיעה ברצועות הברך וממתין לתוצאות בדיקת ה-MRI.

סולומון דניאל, הקשר האחורי שהגיע מנוף הגליל, צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב של אריה. עידן שמש מיועד לפתוח בהתקפה, בסך הכול בפעם הרביעית העונה בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עידן שמש, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יקבל את המקום בחוד? עידן שמש/ברני ארדוב

טריוויה

* לפני שתי עונות, עוד כהפועל קטמון, הירושלמים ניצחו 1:3 בדוחא במסגרת הליגה הלאומית ולאחר מכן סיימו פעמיים בתיקו בטדי. סכנין היא זו שעלתה לליגת העל.

* את העלייה ההיסטורית שלה לליגת העל ב-2003 עשתה בני סכנין על חשבון הפועל ירושלים המיתולוגית, שסיימה אז ב-0:0 ברעננה במחזור הסיום ואיבדה את הכרטיס לטובת סכנין שניצחה 0:1 בקרית גת והצטרפה למכבי אחי נצרת. באותה עונה הובסה סכנין 4:0 ו-3:0 בטדי (וניצחה בבית 1:3).

* גם בעלייה השנייה ב-2007 שיחקה סכנין מול הפועל ירושלים, ניצחה 2:3 בבית וגם בחוץ, והעפילה בחזרה לליגת העל למרות הפסד ביתי 2:1 לירושלמים בסיבוב השלישי, בעוד יריבתה סיימה במקום האחרון וירדה.

* הפועל ירושלים השיגה שמונה נקודות העונה ממצב של פיגור (שני מהפכים ועוד שתי תוצאות תיקו) - הכי הרבה בליגה יחד עם הפועל באר שבע.

* הירושלמים עדיין ללא ניצחון חוץ העונה ועם שני שערים בלבד בשבעה משחקים כאורחים.

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 1150

תוצאות השבת:

הפועל חיפה - הפועל תל אביב 2:0
הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה 6:2
מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 4:0
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully