וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8,000 אוהדי מכבי חיפה קנו כרטיסים: "אסור לאכזב קהל כזה"

עודכן לאחרונה: 8.1.2022 / 10:00

אחרי האישור להגדלת התכולה באצטדיון בפתח תקוה, הירוקים מכרו אלפיים כרטיסים נוספים מול נועלת הטבלה. נטע לביא עשוי לקבל דקות (17:45, ספורט3)

שערי המחזור ה-16 בליגת העל/ספורט1

אחרי שמשרד הכלכלה אישר כמות אוהדים נוספת באצטדיון "שלמה ביטוח", אוהדי מכבי חיפה רכשו כאלפיים כרטיסים נוספים וכ-8,000 אוהדים ירוקים יהיו הערב (17:45, ספורט3) ביציעים במשחק מול נועלת הטבלה מכבי פתח תקוה. "אין ספק שזו תופעה מטורפת", קבע שחקן בקבוצה, "כמעט בכל מגרש בארץ זה מרגיש לנו כמשחק בית. כשיש כל כך הרבה אוהדים שבאים למשחק חוץ אתה מבין שאסור לך לאכזב אותם".

אוהדי מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
ימלאו את המושבה. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

המשמעות היא שהרוב המוחלט של המגרש יהיה צבוע ירוק ביציעים, כאשר עוד כמה עשרות של אוהדים כבר רכשו ליציע של פתח תקוה, עוד לפני האישור להגדלת כמות האוהדים באצטדיון. אותם אוהדים יראו את הקפטן נטע לביא חוזר לסגל אחרי תקופה ארוכה, כאשר הדבר מעורר התרגשות בקרב השחקנים. "החשיבות של נטע ידועה לכולם", אמר אותו שחקן, "כולנו רוצים לראות אותו כבר מככב על הדשא כמו שהוא יודע". לביא יתחיל על הספסל ובכל מקרה לא אמור לקבל דקות רבות.

ניצחון של מכבי חיפה יעלה אותה זמנית לפסגה והיא עשויה גם להישאר שם בתום המחזור בהנחה שהפועל באר שבע לא תנצח בהמשך במשחק החוץ הקשה שמצפה לה מול מכבי תל אביב. במחזור הבא אגב, הירוקים יתארחו בטרנר למשחק עונה לוהט בין שתי הקבוצות שמתחרות ראש בראש על התואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully