וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין רוצה לארח בנוף הגליל, אך באותו ערב בני ריינה משחקת באצטדיון

שלמה וייס ויניב טוכמן

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 18:37

בקבוצה מנסים למצוא מגרש חלופי, כאשר האופציות הן להגיע להסכמות עם ראשי המגרש בקרית שמונה והמשטרה או למצוא מגרש במרכז. במנהלת רותחים, המועדון מגבש מתווה להחזרת משחקי הבית לדוחא

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 0:3/ספורט1

נושא האצטדיון של בני סכנין ממשיך להעסיק את אנשי המועדון ואת מנהלת הליגה, וזאת לאחר שמשטרת ישראל הודיעה למנהלת שהיא לא עשתה פקודת משטרה למשחק ביום שני ומבחינתה אין בכלל הכנות לקיום משחק שכזה. בהנהלת האיצטדיון בקרית שמונה מעדיפים שלא ייערך משחק במגרש, שכן יום לאחר מכן תארח עירוני קרית שמונה את מכבי תל אביב והחשש שהדבר יפגע בכר הדשא, אלא שהדבר המהותי יותר הוא שבמשטרה לא החלו בכלל בהכנות לקיום משחק ביום שני וספק אם יסכימו לקיום משחק בהתראה כל כך קצרה.

בשל כך בסכנין הודיעו לאנשי המנהלת שהם מתכוננים לארח באיצטדיון בנוף הגליל, אלא שבדיקה מהירה מראה שבני ריינה תארח באותו יום את מ.ס כפר קאסם באצטדיון בנוף הגליל בשעה 19:00 כך שקיום משחק בנוף הגליל לא אפשרי.

במנהלת רותחים על בני סכנין, שעדכנה כי תארח את המשחק בקרית שמונה, ולאחר שהמשטרה אמרה שאין בכלל פקודת משחק ואין הכנות לקיומו, הודיעה למנהלת כי תעביר את המשחק לנוף הגליל מבלי להבין שהדבר אינו אפשרי. כעת בסכנין מנסים להגיע להסכמות ובודקים עם המשטרה בקרית שמוה כשהאופציה החלופית היא למצוא מגרש באזור מרכז הארץ.

אצטדיון דוחא, בני סכנין. מאור אלקסלסי
בקרוב יארח שוב משחקים? אצטדיון דוחא/מאור אלקסלסי

ומה לגבי המגרש הביתי? סגן שרת הכלכלה והתעשייה, ח"כ יאיר גולן מנסה לגבש עם הנהלת בני סכנין מתווה שיאפשר את חזרת משחקי הבית של הקבוצה לאיצטדיון דוחא בסכנין. בהודעה רשמית הודיע סגן השר שגיבש מתווה יחד עם מ"י, מנהל הבטיחות, העירייה והנהלת הקבוצה דוחא ביישוב בסכנין.

בהודעה מטעמו כתב גולן כי "לאחר שני סיורים שנערכו בשבועיים האחרונים עם הגורמים הרלוונטיים באצטדיון דוחא, היום הצלחנו להביא פתרון זמני אשר הוסכם עם חזי שוורצמן, ראש המוסד לבטיחות וגיהות, שמואל מזרחי, ממונה בטיחות בספורט ומשטרת ישראל, בו הוחלט כי מנהלי האצטדיון יעמדו בכל דרישות מינהל הבטיחות לפני קיומו של המשחק הבא. סגן שרת הכלכלה המליץ לפתוח שני יציעים של האיצטדיון במשחק ב-10 בינואר, ובמשחק ב-23 בינואר לפתוח את האצטדיון באופן מלא, בכפוף להשלמת התיקונים הנדרשים. אנו מייחלים לראות את סיום העבודות באצטדיון וחזרתם של השחקנים והאוהדים למגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully