וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידה לא התאמן לקראת הפועל חיפה, גם ליידנר חיובי לקורונה

מכת היעדרויות בהפועל תל אביב לקראת המשחק בשבת (15:00, ספורט3): החלוץ הפצוע בספק, המגן נדבק אחרי ורד ואיינבינדר ובנוסף הופמייסטר, טוויזר ודיבה חשים ברע. גם אלישע לוי מאלתר: זמיר יפתח לבד בחוד

מחזור 17הסתיים08/01/2022
הפועל חיפה
    0
    • (34) ביטון
    • (86) אליאס
    הפועל תל אביב
    שערי המחזור ה-16 בליגת העל/ספורט1

    הפועל חיפה

    הקבוצה משלימה בקושי רב את הכנותיה למשחק, בו אלישע לוי ייאלץ להסתדר עם סגל חסר במיוחד, בלי שני הבלמים הבכירים שלו אנתוני איזוצ'וקוו וניסו קפילוטו, ללא השוער אוהד לויטה והחלוץ הסלובני אלן אוז'בולט שנדבקו בקורונה ואולי גם בלי בן והבה שלא חש בטוב ונמצא בספק למשחק, כך שגיא משפתי עשוי לעלות במרכז ההגנה. והבה, אגב, נמצא שלילי לקורונה בבדיקה ביתית שעבר ורק מחר תתקבל החלטה אם ייכלל בסגל. גם אלון תורג'מן עדיין לא כשיר לפתוח ונס זמיר יפתח כחלוץ בודד.

    "זה משחק מפתח עבורנו. אנחנו יחסית במגמה של צבירת נקודות ומנגד הפועל תל אביב בתקופה טובה ותבוא בטוחה בעצמה. מקווה שנגיע לשמור על הבית שלנו ולצבור נקודות", אמר המאמן. "יש למשחק הזה חשיבות גדולה במאבק על הפלייאוף העליון, אסור לנו לתת להם לברוח" .

    על כך ששתי הקבוצות יגיעו עם סגל חסר אמר המאמן: "אלה זמנים לא רגילים וזו מציאות מטורפת, אבל זה לא רק אצלנו אלא בעיה של כולם. אלו שישחקו יעשו הכול כדי שנצא עם נקודות מהמשחק הזה". על העומס הצפוי אמר: "כבר התרגלנו לזה. ניתן את כל המאמץ נגד הפועל תל אביב ואחר כך ננוח ונתכונן לאום אל פאחם".

    הרכב משוער: טל בומשטיין, נועם כהן, עלי כיאל, בן והבה, דור מלול, קווין טאפוקו, סקו טורה, לירן סרדל, חנן ממן, סער פדידה, נס זמיר.

    נס זמיר שחקן הפועל חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
    לבד בחוד. נס זמיר/מאור אלקסלסי

    הפועל תל אביב

    הפועל תל אביב תגיע למשחק מחר (שבת, 15:00, ספורט3) בסגל חסר. בנוסף לבן ביטון ופארליי רוזה הפצועים, לוסיו שכבר התבשר שהוא לא נמצא בתוכניות וכן עידן ורד ודן איינבינדר שנדבקו קורונה, הבוקר התבשרו במועדון שגם דורון ליידנר נדבק בנגיף. יש לציין שליידנר גם כך היה מחמיץ את המשחק בגלל פציעה, אבל זהו מאומת שלישי השבוע במועדון. אם לא די בכך, הבוקר גם רז טוויזר, ג'ורג' דיבה ויואב הופמייסטר התלוננו שהם חשים ברע - האחרון אף עבר בדיקת קורונה ונמצא שלילי, אך סובל מחום גבוה. דיבה עוד ממתין לתוצאות בדיקת ה-PCR וכל השלושה בספק למחר.

    לעומתם, שלומי אזולאי הקשר שחוזר מפציעה עשוי להתלבש, אך בכל מקרה לא יפתח, וגם אופק ביטון עדיין לא כשיר בצורה מלאה, אולם אמור להיכלל בסגל. בנוסף לכל, בהפועל תל אביב מנסים להכשיר למפגש את אושר דוידה שלא התאמן אתמול וסובל מכאבים. הקשר ינסה להתאמן היום ורק אם ישלים אימון מלא, ייכלל בסגל. שגיא גניס שבלט במחזור הקודם, הצטרף אתמול שוב לקבוצה הבוגרת וייכלל בסגל.

    קובי רפואה מנסה להתחזק בחלוץ בחלון ההעברות של ינואר, אבל במועדון מבינים שזאת תהיה משימה קשה. "לא נמהר להביא מישהו שלא ישדרג אותנו. קשה מאוד למצוא חלוץ איכותי אפילו בקיץ, אז בינואר זה כמעט בלתי אפשרי. בכל מקרה נעשה את כל המאמצים כדי למצוא אחד כזה".

    לקראת המשחק אמר קובי רפואה: "נכון שההכנה בשבוע האחרון לא אידיאלית, אבל לכל קבוצה יש את הבעיות שלה, גם בהפועל חיפה יש בעיות ולכן שום דבר לא יהווה תירוץ. מי שיצטרך לשחק מחר, בטוח יידע מה לעשות וזה לא משנה אם הוא צעיר או בוגר. נדע רק לקראת המשחק אם דוידה יוכל לשחק ויש שחקנים נוספים בספק ויש להם חום, אבל זה לא משנה באיזה הרכב נעלה - אנחנו יודעים מה לעשות בשביל לקחת נקודות".

    הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, אלון אזוגי, סיאנדה קולו, אדי גוטליב, אור ישראלוב, שי אליאס, שי אייזן, אופק ביטון, שגיא גניס, שלומי אזולאי, יואב תומר.

    עוד בוואלה!

    עוד מאומת בהפועל תל אביב: דן איינבינדר נמצא חיובי לקורונה

    לכתבה המלאה
    שחקן הפועל תל אביב אושר דוידה. אריאל שלום
    רשימת הנעדרים ארוכה מאוד וגם הוא עלול להצטרף אליה. דוידה/אריאל שלום

    טריוויה

    * 124 מפגשי ליגה היו עד היום בין הקבוצות, כשהפועל תל אביב מובילה 39:43 בניצחונות ועוד 42 משחקים הסתיימו בתיקו.

    * 10 המפגשים האחרונים בין הקבוצות היו בשליטת הפועל חיפה, שניצחה שבע פעמים על האפס לצד שלוש תוצאות תיקו.

    * הניצחון האחרון של הפועל תל אביב היה 0:1 ביתי (בפתח תקוה) בספטמבר 2018 משער של אמיר עגייב. בחוץ היא לא ניצחה את הפועל חיפה מאז אוקטובר 2016, כאשר עומרי אלטמן ואדי גוטליב קבעו 0:2.

    * הפועל תל אביב סופרת שלושה ניצחונות רצופים - הרצף הכי טוב שלה מאז חמשת הניצחונות בינואר 2020. אז, אגב, מי שעצרה אותה היא הפועל חיפה עם 0:1 בבלומפילד משער של יקוב סילבסטר.

    * הפועל חיפה ספגה בכל אחד משמונת המחזורים האחרונים, אחרי שבשמונת המחזורים הראשונים שמרה על שער נקי ארבע פעמים.

    * אלון תורג'מן, שחוזר מפציעה אחרי שלא שיחק מאז המחזור התשיעי, הבקיע 14 שערים ב-16 המשחקים הרשמיים האחרונים שלו, כולל רצף פעיל של ארבעה מחזורים שמהווה שיא אישי מבחינתו בליגת העל.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שניר לוי
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 5400

    משחקי המחזור ה-17:

    שבת, 15:00: הפועל חיפה - הפועל תל אביב (ספורט3)
    שבת, 17:30: הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה
    שבת, 17:45: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה (ספורט3)
    שבת, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע

    ראשון, 19:00: הפועל חדרה - מכבי נתניה
    ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט1)

    שני, 20:15: בני סכנין - הפועל ירושלים (ספורט1)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully