וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוז'בולט ולויטה חיוביים לקורונה, יחמיצו את הפועל תל אביב

5.1.2022 / 17:37

אחרי התוצאה החיובית באנטיגן, בדיקת ה-PCR אישרה סופית כי הסלובני לא יוכל לשחק נגד האדומים ויצטרף לאנתוני והשוער ברשימת הנעדרים. משפתי יפתח לצד והבה

תקציר ה-2:2 בין עירוני קרית שמונה להפועל חיפה/ספורט1

חלוץ הפועל חיפה אלן אוז'בולט נמצא היום (רביעי) חיובי לקורונה בבדיקת אנטיגן ובהמשך עבר בדיקת PCR, שגם בה קיבל את אותה התוצאה, לכן הוא יחמיץ את המשחק של הקבוצה נגד הפועל תל אביב ביום שבת (15:00, ישיר בספורט3). הסלובני הרגיש לא טוב, כולל תסמינים של קורונה, והצטרף לבלם איזוצ'וקוו אנתוני שבעצמו נדבק בנגיף. בשעות הערב הצטרף שם נוסף לרשימת המאמותים בהפועל חיפה: השוער אוהד לויטה, שגם כן לא יהיה זמין למשחק בשבת.

במועדון עסקו רבות בקורונה בימים האחרונים. תחילה אנתוני נמצא חיובי בבדיקת PCR ולאחר מכן גל אראל ומאיר בן מרגי יצאו חיוביים בבדיקות אנטיגן. השניים האחרונים ניגשו לבצע בדיקות PCR שדווקא יצאו שליליות ולכן הם חזרו להתאמן, אך למרות התקוות, המקרה של אוז'בולט היה שונה.

אלישע לוי יהיה עם סגל חסר וכאב ראש לא קטן בהגנה. מלבד אנתוני החיובי לקורונה, ניסו קפילוטו פצוע וכן סוחב כרטיסים צהובים ומי שצפויים לפתוח בעמדות הבלמים הם גיא משפתי ובן והבה. גם בהתקפה להפועל חיפה תהיה בעיה בעקבות החיסרון של אוז'בולט, כי אלון תורג'מן שרק חזר מפציעה עדיין לא כשיר לשחק 90 דקות ובקבוצה חוששים מתרחיש בו היא תופיע בשבת ללא צמד הבלמים הבכירים ובלי שני החלוצים המובילים.

אלן אוז'בולט שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
חיובי בשתי הבדיקות. אוז'בולט/קובי אליהו

משחקי המחזור הקרוב בליגת העל

הפועל חיפה - הפועל תל אביב
הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה
מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע
הפועל חדרה - מכבי נתניה
בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד
בני סכנין - הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully