וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השינויים החלו: איהאב שאמי ואחמד דראושה שוחררו מהפועל ירושלים

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 21:06

חלון ההעברות נפתח ובבירה הודיעו על פרידה מהשניים שמיעטו לקבל קרדיט מהמאמן זיו אריה. האחרון חתם בהפועל אום אל פאחם. גם רוסלן ברסקי ועידן שמש עשויים לעזוב

תקציר ה-1:1 בין הפועל ירושלים להפועל חדרה/ספורט1

חלון ההעברות של חודש ינואר נפתח ובהפועל ירושלים הודיעו היום (שלישי) על שני שינויים ראשונים בסגל. המועדון הודיע כי המגן איהאב שאמי והקשר אחמד דראושה קיבלו מהצוות המקצועי הודעה על שחרורם מהקבוצה ואיחלו להם בהצלחה בהמשך הדרך.

דראושה למעשה שותף העונה במשחק אחד בלבד וזה היה בגביע הטוטו נגד הפועל תל אביב ב-15 באוגוסט, משחק בו פתח בהרכב והוחלף במחצית. שאמי לעומתו שיחק בשלושת המשחקים הראשונים בגביע הטוטו, אולם במסגרת הליגה רשם שלוש הופעות בלבד כמחליף, האחרונה הייתה ב-21 בדצמבר בניצחון על נוף הגליל בו שיחק 45 דקות. שאמי כבר מצא תחנה חדשה שעות בודדות לאחר שחרורו מהקבוצה, כאשר הצטרף להפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית.

אחמד דראושה שחקן הפועל ירושלים לפני אדי גוטליב שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
ההופעה היחידה שלו העונה. אחמד דראושה/דני מרון

עם זאת, בנוסף לשניים, גם רוסלן ברסקי ועידו שמש עשויים לעזוב בינואר. לשמש כבר הובהר על ידי אריה כי לאחר צירוף שחקן התקפה דקות המשחק שלו יופחתו, ואילו במקרה של ברסקי, בשל שכרו הגבוה, השחקן אינו משותף במטרה להיפרדות בין הצדדים בינואר. יחד עם זאת, אם בהפועל ירושלים יחליטו לשנות גם על הקווים ולהחליף את אריה במאמן אחר, הדברים עשויים להשתנות.

כידוע, הפועל ירושלים סיימה בשבת ב-1:1 במשחק התחתית נגד הפועל חדרה ובכך התאוששה מעט מפארסת הדרבי שעלתה לה בהפסד טכני, והיא מעל הקו האדום בזכות יתרון של שתי נקודות לעומת הפועל נוף הגליל והיא במרחק של חמש נקודות מנועלת הטבלה, מכבי פתח תקוה. במחזור הקרוב בליגת העל היא תפגוש את בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully