וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלגאדו עזב את סאותהאמפטון

11.2.2003 / 16:39

הקשר האקוודורי חזר לארצו בזמן שהוא מחלים מפציעה חוזרת בברכו, והודיע כי לא יחזור לשחק במדי הקבוצה. דלגאדו: המנג'ר השתמש בכל תירוץ אפשרי בכדי לא לכלול אותי בסגל

אגוסטין דלגאדו, שחקנה של סאותהמפטון וחלוץ נבחרת אקוודור, חזר לארצו, וכנראה שלא יחזור לשחק במדי הקבוצה. "אגוסטין דלגאדו חזר לאקוודור בתקופת ההחלמה מהפציעה החוזרת והמדאיגה בברכו", כך נכתב באתר הרשמי של סאותהמפטון, "אך נראה כי הוא לא יחזור לשחק במדי הקבוצה העונה, וזאת בעקבות פרסומים על כך שעזב את המועדון בגלל סכסוך".

העיתונות הבריטית מדווחת כי דלגאדו התפרץ על מנג'ר הקבוצה גורדון סטראכן לפני שעזב, ואמר לו כי הוא לא חוזר. "המנג'ר השתמש בכל תירוץ אפשרי בכדי לא לכלול אותי בסגל. זה ברור שהוא שונא אותי ושחקנים דרום אמריקאים בכלל", אמר דלגאדו, "חשבתי ששיחקתי טוב מול ארסנל בנובמבר אך נזרקתי מהסגל והתאמנתי עם השחקנים המשניים. זה ברור שהוא רוצה רק שחקנים אירופאים בסגל, ולכן החלטתי שהפעם אני עוזב לתמיד".

"מאוד אהבתי את המועדון, והאוהדים הם נהדרים... אני יודע שיש לי חוזה לעוד שנתיים בקבוצה, אך לא נראה לי שזה יסתדר, ולא באתי לפה רק כדי לקבל צ'ק בסוף החודש". דלגאדו התלונן עוד כי חברו לנבחרת אקוודור, קלבר צ'אלה, לא קיבל אפילו פעם אחת את הצ'אנס לפתוח על הספסל.

המנג'ר סטראכן, לעומת זאת, החתים לאחרונה את הקשר הארגנטיני פדריקו אריאס. "בעתיד הרחוק נצטרך לחכות ולראות מה יקרה, אך עשינו כל מאמץ בכדי שהוא (דלגאדו) ירגיש שייך לקבוצה", אמר היו"ר רופרט לווה לאתר הרשמי של הקבוצה. "הוא נקנס בגלל שלא ציית לחוקי הקבוצה כשנפצע וזה לא מקובל. הברך שלו התנפחה לאחר משחק של שחקני ההרכב המשני, והוא נסע הביתה כדי להבריא".

דלגאדו הפך לשחקן השני הכי יקר של סאותהמפטון כשעבר למועדון מקבוצת נקאקסה המכסיקנית בנובמבר 2001, עבור 3.5 מליון פאונד (5.71 מליון דולר). השחקן בן ה-28, שסבל מאז מפציעות בברך ובגב, אך החלים כדי לשחק במדי נבחרתו במונדיאל 2002, פתח בהרכב רק ארבע פעמים וכבש שני שערים, מול מנצ'סטר יונייטד וארסנל.

באתר האינטרנט הרשמי של הקבוצה צויין עוד כי המועדון ניצב כרגע בפני בעיה מכיוון ש"הם לא רוצים להחזיק בשחקן שלא טוב לו בקבוצה, אך מצד שני הם לא רוצים להפסיד את ה-3.5 מליון שהשקיעו בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully