וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת קורונה בהפועל תל אביב? עידן ורד חיובי, איינבינדר חיובי בבדיקה ביתית

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 20:26

ורד ייכנס לבידוד ויחסר לקובי רפואה בשבת מול הפועל חיפה (15:00), חברו יחכה לתוצאות ה-PCR. צפו בשניים חוגגים במסיבת יום ההולדת של בן ביטון

בווידאו: מסיבת יום ההולדת של בן ביטון עם שחקני הפועל תל אביב

הפועל תל אביב נמצאת בתקופה מצוינת למרות מכת הפציעות. אלא שהיום (שני) התברר שהקבוצה תצטרך להסתדר בימים הקרובים גם ללא עידן ורד. הקשר, שפתח במשחק האחרון בניצחון על מכבי פתח תקוה, התגלה חיובי לקורונה וייכנס כמובן לבידוד, כך שהוא יחמיץ את המשחק הקרוב של הקבוצה נגד הפועל חיפה. יש לציין שרק אתמול עידן ורד חגג יחד עם שחקנים נוספים את יום ההולדת של בן ביטון. מאוחר יותר התברר שדן אייבינדר, מי שצילם את הסרטון מחגיגת יום ההולדת, נמצא חיובי בבדיקת קורונה ביתית וימתין לבדיקת ה-PCR. בסרטון שהועלה על ידי השחקנים לרשת החברתית, אפשר לראות את ורד יחד עם ביטון, שלומי אזולאי הקשר ושי אליאס רוקדים במבנה סגור כשהם ללא מסיכה. הקבוצה תערוך סבב נוסף של בדיקות קורונה, בתקווה שלא יתגלו חיוביים נוספים מעבר לשניים האלו.

עידן ורד הפועל תל אביב מול סאן מנחם מכבי חיפה. דני מרון
גם הוא נדבק. עידן ורד/דני מרון

מי שיחזרו לסגל בשבת הם שי אייזן ובני טרידובסקי, שריצו עונש הרחקה במשחק האחרון מול מכבי פתח תקוה. האדומים נמצאים ברצף של שלושה ניצחונות מאז שמונה קובי רפואה למאמן שלהם ואם מכבי תל אביב לא תנצח את מכבי חיפה הערב (20:30) הם יסיימו את המחזור ה-16 כשהם במקום השלישי המכובד. ורד בן ה-32, שהגיע בקיץ מבית"ר ירושלים, כבש העונה שער אחד והוסיף שני בישולים ב-16 משחקי ליגה במדי הפועל תל אביב. ורד שיחק בכל משחקי הליגה העונה - 13 בהרכב ועוד 3 כמחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully