וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקול ענות חלושה: אנתוני בנט שוחרר מהפועל ירושלים

2.1.2022 / 20:39

כצפוי, לאחר צירופו של ג'ון אגבונו, האדומים החליטו לחתוך את הזר הקנדי המאכזב. הוא תרם 6.3 נקודות ו-3.3 ריבאונדים בלבד בליגת העל

תקציר: קרשיאקה - דרושאפקה 82:79/ספורט1

חמש הדקות שבהן שיחק אמש (שבת) אנתוני בנט, בהפסד הביתי למכבי תל אביב, היו האחרונות שלו במדי הפועל ירושלים. כצפוי, צירופו של ג'ון אגבונו סימן את סיום דרכו של שחקן הפנים הקנדי, והערב הודיעה הקבוצה על הפרידה ממנו.

בנט (28, 2.03), שנבחר במקום הראשון בדראפט ב-2013, מסכם עוד אפיזודה קצרה ועצובה בקריירה שלו. ירושלים הייתה תחנתו החמישית בחמש שנים מאז נפלט מה-NBA, וגם בה הוא לא שרד לאורך זמן. בליגת האלופות תרם שבע נקודות ו-4.2 ריבאונדים בחמש הופעות, ובליגת העל עמד על 6.3 ו-3.3 בהתאמה בשמונה משחקים.

אנתוני בנט שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לא נשאר כלום מהקו הקדמי המבטיח של פליטי ה-NBA. אנתוני בנט/ברני ארדוב

בכך למעשה הושלמה המהפכה בקו הקדמי של האדומים מהבירה. מאותו ערב של 25 באוגוסט, שבו ביצעה בליץ החתמות של שלושה זרים בתוך ארבע שעות, שון קילפטריק הוא היחיד שנותר בקבוצה; ת'ון מייקר היה הראשון להיחתך, וכעת נגרע גם בנט - כשאת מקומם ממלאים אגבונו וסולימאן בריימו.

ירושלים תצא ביום שלישי לספרד, לקראת משחק ההשלמה הדחוי נגד מנרסה במחזור הנעילה של שלב הבתים האירופי, שייערך ביום חמישי ב-13:30. אם תנצח, היא תעפיל לפליי אין מהמקום השני ותחזיק ביתרון הביתיות נגד פרומיטיי של ננו גינזבורג; אם תפסיד, היא תסיים שלישית ותחזור לספרד בשבוע הבא, לקראת הסדרה נגד טנריפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully