וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעזוב בינואר? יובל אשכנזי מחזיק בהצעה מהליגה הראשונה בארה"ב

עודכן לאחרונה: 27.12.2021 / 12:49

קשר מכבי חיפה, שמעוניין לקבל יותר דקות, עשוי לעזוב לקבוצה שהעבירה לו הצעה. הירוקים לא יעמדו בדרכו. מחמוד ג'אבר ונטע לביא לא צפויים להיות כשירים למכבי תל אביב. הקבוצה תעמוד לדין בעקבות התנהגות בלתי הולמת של אוהדים

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 6:0/ספורט1

קשרה של מכבי חיפה יובל אשכנזי מחזיק בהצעה מקבוצה בליגה הראשונה בארצות הברית ועשוי לעזוב כבר בחודש ינואר. הקשר, שאיבד ממעמדו משמעותית במכבי חיפה, מעוניין לחזור ולשחק ובשבועות האחרונים החלו גישושים מאותה קבוצה שכעת העבירה לשחקן הצעה.

בחיפה, כך על פי ההערכה, לא יעמדו בדרכו של אשכנזי ויאפשרו לו לעבור אם אכן יגיע לסיכום עם הקבוצה מחו"ל. בהנהלת חיפה מאוד מעריכים את אשכנזי שרשם עונות טובות מאוד במדים הירוקים והפגין מקצוענות, גם כאשר מעמדו נפגע, ולכן לא צפויים להערים עליו קשיים. מה גם שעזיבה של אשכנזי תפנה מקום בתקציב של הירוקים לצרף שחקני רכש, כאשר השכר של אשכנזי עומד כיום על כ-200 אלף דולר.

יובל אשכנזי שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
בינואר ישחק בארה"ב? יובל אשכנזי/מאור אלקסלסי

בינתיים, בלי קשר לינואר, בחיפה החלו בהכנות למשחק מול מכבי תל אביב בשבוע הבא. למרות הניסיונות להכשיר את נטע לביא ואת מחמוד ג'אבר למשחק מול הצהובים, ההערכה בחיפה היא ששניהם לא יהיו כשירים למשחק אך כן יעמדו לרשות בכר בכר במשחק שלאחר מכן מול מכבי פתח תקוה.

לביא, שעורך אימונים חלקיים, יגביר קצב אך רק בשבוע הבא יחזור לאימונים מלאים כך שבחיפה לא רוצים לסכנו בעוד שג'אבר כלל לא מתאמן עם הקבוצה וגם כן לא צפוי להיות כשיר למכבי תל אביב. בנוגע לחוסה רודריגס, הרי שהוא יעבור בדיקה ואז תתברר חומרת פציעתו.

בתוך כך, היום נודע שמכבי חיפה תעמוד לדין בעקבות התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה במשחק נגד סכנין. זאת אחרי שרק בשבוע שעבר היא הורשעה על סעיף זה בפעם השמינית וקיבלה עונש על תנאי של סגירת היציע הצפוני. הדיון בנושא ייערך ברביעי, אז בכל מקרה אם יופעל העונש, הוא לא אמור להיות תקף למשחק מול מכבי תל אביב, אלא למשחק גביע מול בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully