וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר תמכו, מזרחי דרוך: "הדרבי הוא מלחמת אין ברירה"

עודכן לאחרונה: 24.12.2021 / 12:30

עשרות הגיעו לבית וגן והבטיחו תמיכה מלאה ביום ראשון. המאמן: "מחכים לחגיגה הזו הרבה זמן. אפשר לשנות מומנטום ברגע אחד"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:3 על הפועל ירושלים/ספורט1

עשרות אוהדים של בית"ר ירושלים הגיעו היום (שישי) לאימון הקבוצה במטרה לתמוך בקבוצה ולעודד את השחקנים לקראת הדרבי ביום ראשון נגד הפועל ירושלים (20:30, ספורט4). הצהובים-שחורים יגיעו להתמודדות אחרי שהיריבה העירונית עקפה אותם והורידה אותם אל מתחת לקו האדום. לאחר האימון נכנסו שני נציגים של האוהדים, שדיברו עם השחקנים, והבטיחו שהקהל מאחוריהם.

למרות התקופה הרעה שכוללת ארבעה הפסדי ליגה רצופים, בבית"ר נחושים לשחזר את הניצחון על הפועל ירושלים מהסיבוב הראשון. ריצ'מונד בואצ'י, שכבש את השער השני ב-0:3 המוחץ על האדומים אז, ייעדר מכיוון שיצא לאליפות אפריקה שם הוא ישחק עם נבחרת גאנה. מעבר לכך, למאמן יוסי מזרחי יהיה סגל מלא.

שחקן בית"ר ירושלים ירדן שועה. באדיבות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"האוהדים יכולים להעיף אותנו לשמיים". שועה/אתר רשמי, באדיבות בית"ר ירושלים

לאחר האימון אמר המאמן יוסי מזרחי: "אני לא כל כך רוצה להתייחס לענין של הדרבי בגלל המצב שלנו בטבלה. אני חושב שזה משחק על 6 נקודות ובלי קשר לדרבי, זה מוסיף עוד אקסטרה מתח ואקסטרה לחץ. הדבר הזה מביא אותנו למצב של מלחמת אין ברירה. אנחנו חייבים לבוא ולשחק כמו שקבוצת תחתית משחקת ואנחנו לא מפנימים את זה".

מזרחי הוסיף: "אם רוצים לקחת נקודות, אנחנו לא יכולים לשחק כדורגל גדול, אלא כזה של הרבה לב ונשמה. תוסיפו את האלמנט של הדרבי, שזאת חגיגה בירושלים שמחכים לה הרבה זמן, והתוצאה היא שתהיה מלחמה ביום ראשון. אין פייבוריטית במשחק הזה, יש משחק שקול לחלוטין בין קבוצה שנמצאת במומנטום טוב לקבוצה במומנטום שלילי, שזה אנחנו. אבל גם מומנטום משתנה ביום אחד".

החלוץ ירדן שועה אמר: "ברמה האישית זה מרגיש לי מאוד כיף לכבוש שערים ולהיראות טוב, אבל כל עוד הקבוצה במצב לא נעים, זה לא כל כך משנה. אנחנו צריכים לחזור לרצף הניצחונות ולהחזיר לעצמנו את הביטחון. השחקנים בקבוצה לא מתייחסים למה שקורה בחוץ ורוצים להמשיך ולנצח, להראות מה בית"ר שווה בעצם. הקהל של בית"ר הוא מדהים, הכי מטורף. האוהדים יכולים להעיף אותנו לשמיים, אבל אנחנו צריכים אותם איתנו במגרש. בדרבי הם יכולים לתת לנו אווירה מטורפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully