וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בין חנן ממן לראשי הפועל חיפה: "הוא צריך לדאוג לעתיד שלו"

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 13:25

השחקן מאוכזב מההתנהלות והסחבת סביב החתימה על חוזהו החדש ויהיה שחקן חופשי בקרוב. שחקן המיודד עם ממן: "הוא לא יחכה לסוף העונה כדי שיחתמו לו על מה שכבר סוכם"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

מתיחות בין חנן ממן לראשי הפועל חיפה. זאת לאור הסחבת הארוכה בנושא חוזהו של השחקן. כזכור, כבר לפני כמה חודשים סיכמו ממן ויואב כץ על הארכת חוזהו, כשהבעלים התבטא לא פעם שכל התנאים סגורים וממן יהיה בקבוצה.

אלא שעד כה הבעלים לא חתם על החוזה, ולמעשה ממן יוכל לחתום בעוד כמה שבועות בכל קבוצה בה יחפץ לעונה הבאה. בשבועות האחרונים החלו כמה קבוצות בליגה לגשש בסביבתו של ממן, כאשר ההערכה היא שבינואר יזכה הקשר להצעות לעונה הבאה.

חנן ממן, הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
לא רוצה להמשיך לחכות. חנן ממן/לילך וייס רוזנברג

ממן הבהיר לכץ שהוא מעוניין להמשיך ואולי אף לסיים את הקריירה בקבוצת נעוריו, אך שחקן בקבוצה המיודד מאוד עם השחקן אמר שממן מאוכזב מאוד מההתנהלות מולו ושאם תגיע הצעה ממועדון אחר הקשר לא יהסס לקחת אותה.

"חנן כבר בגיל שהוא צריך לדאוג לעתיד", אמר אותו שחקן, "הוא לא יחכה עד לסוף העונה שיחתמו לו על מה שלפי מה שהוא אומר וגם יואב אומר, כבר סוכם".

אגב, לוואלה! ספורט נודע שבחודש האחרון ממן פנה כמה פעמים להנהלת המועדון כדי לשים סוף לסאגה, אך כל פעם נתקל בהסבר אחר מדוע החוזה לא נחתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully