וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מעודדת ומחכה לדרבי: "נעשה הכול להחזיר את הכבוד"

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 8:44

האדומים מהבירה חגגו עלייה מעל הקו האדום למרות שורה ארוכה של חולים. אריה לקראת בית"ר: "הדרבי הקודם היה ביזיון"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל 1:3/ספורט1

לפני המשחק אתמול (שלישי) נגד הפועל נוף הגליל, בהפועל ירושלים שרר לחץ גדול מאוד. התפשטות מחלת השפעת הדאיגה מאוד; שחקנים כמו אלוז' יאו ועידן שמש, שאמור היה לפתוח, כלל לא התלבשו וגיא בדש נכלל בסגל, אבל חש חולשה. כשנוף הגליל כבשה שער יתרון הלחץ גבר, אך חניכיו של זיו אריה ביצעו מהפך והחזירו את החיוך לפנים של האוהדים עם ניצחון 1:3. "ברור שניאבק עד הסוף, אבל יש כאן אופי", אמרו במועדון, "יש לנו שלושה ניצחונות עם גול נגד מכבי פתח תקוה לקראת הסיום, מהפך נגד מכבי נתניה ומהפך נגד נוף הגליל, באנו מוכנים לסיבוב השני".

המאמן זיו אריה סיכם: "אמרתי כבר כמה פעמים שצריך להפריד בין היכולת לבין התוצאות. זה יישמע מצחיק, אך הכדורגל במחצית הראשונה בחיפה בשבת היה יותר טוב מהמשחק נגד נוף הגליל. עדיין, המשכנו לשחק טוב, נפלו עלינו 4 חולים שהיו צריכים לפתוח בהרכב והרוטציה נפגעה, אבל השחקנים, בעיקר הילדים, הגיבו בצורה מדהימה".

על התחתית אמר המאמן: "כרגע נראה שחוץ ממכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, כל הקבוצות בליגה יכולות לרדת ליגה או להיות בפלייאוף העליון. העונה שלנו לא פשוטה, גם עכשיו כשבא ינואר ויהיה קשה להביא שחקנים, גם בגלל המצב הכלכלי וגם בגלל הקורונה. זה לא פשוט, הכל יהיה קשה ונלך משחק משחק. היה חשוב לנצח כדי לעלות מעל הקו האדום, ידענו שזה תלוי בנו כי מכבי פתח תקוה לא היו יכולים לעבור אותנו במידה וננצח".

אדבאיו אדליי, הפועל ירושלים. דני מרון
הורידו את היריבה העירונית מתחת לקו האדום. שחקני הפועל ירושלים/דני מרון

אריה הוסיף: "מה הלאה? רק לחשוב על המשחק הבא. לא משנה איך נגיע, הדרבי הקודם היה ביזיון למועדון ולקהל, אני לוקח את מלוא האחריות. מעבר להיותו דרבי זה משחק תחתית שכל נקודה בו חשובה. הוא חשוב בעיקר בגלל מה שקרה בדרבי הראשון ואנחנו נעשה הכול, הכול, הכול והכול בשביל להחזיר את הכבוד לאוהדים ואני מקווה שנצליח. גם בסיבוב הראשון דיברו שאנחנו פייבוריטים, אני רוצה להיות שנים במועדון הזה שנדגדג קודם את ההישגים של בית"ר, כרגע יש הבדל בין המועדונים, לא משנה באיזה מצב בית"ר. העוצמות, הקהל, הם עשו תארים, אנחנו תמיד נהיה אנדרדוג מולם, רק שהפעם נצטרך לשחק כמו אנדרדוג, לא כמו בדרבי הקודם".

המאמן עדיין לא יודע מי יעמוד לרשותו בדרבי, וימתין לראות עד לסוף השבוע מי יחלים והאם יתגלו חולים חדשים. בצוות המקצועי לוקחים בחשבון כי גם אלו שיחלימו יהיו חלשים יותר פיזית וזה יילקח בחשבון. לקראת בית"ר אמרו במועדון: "בהנחה שבית"ר לא ינצחו בטרנר, העובדה שנגיע ממקום גבוה יותר בטבלה תלחיץ אותם. נצטרך להתעלות כדי לנצח, עם הקהל שלה בדרבי בית"ר היא קבוצה אחרת".

עוד בוואלה!

הפועל ירושלים הפכה ל-1:3 על נוף הגליל ועלתה מעל הקו האדום

לכתבה המלאה

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד
הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה
הפועל נוף הגליל - מכבי נתניה
בני סכנין - מכבי חיפה
הפועל חדרה - הפועל באר שבע
בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים
מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully