וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכה לזכר פאולו רוסי: הפרויקט החדש של אברהם קליין

21.12.2021 / 19:16

שופט הכדורגל הבכיר פתח בעיר פאדובה תערוכה לזכר הכדורגלן, שהלך לעולמו לפני כשנה. התערוכה תנדוד בין ערים שונות באיטליה

אברהם קליין לשעבר שופט הכדורגל הבכיר של ישראל, נחשב באיטליה לדמות מוכרת ואהובה, בזכות העובדה ששפט את איטליה בשבעה משחקים חשובים שלה, כשהעיקרי ביניהם הוא המשחק בו איטליה ניצחה את ברזיל 2:3 במונדיאל 1982.

היום (שלישי) פתח קליין תערוכה בעיר פאדובה יחד עם ראש העיר ופרדריקה רוסי אלמנתו של השחקן פאולו רוסי. התערוכה מיוחדת לזכרו של רוסי שהלך לעולמו לפני שנה. תערוכה זו תנדוד במשך שנה בין ערים שונות באיטליה. בתערוכה מוצגים רבים מתקופת חייו של רוסי, ביניהם לא מעט פריטים מאוספו הגדול של קליין, אותם תרם למוזיאון פיפ"א בציריך והושאלו על ידי המוזיאון לתערוכה. בין הפריטים: כדור משנת 1978, כרטיס צהוב, טופס המשחק והאימונית של השופט מהמשחק ב-1982. בפתיחת התערוכה התקיימה מסיבת עיתונאים, במסגרתה העניק קליין לפדריקה רוסי את ספרו שבכריכה מופיעה תמונתו של בעלה פאולו. קהל רב כבר הגיע לתערוכה ביומה הראשון ורבים ביקשו להצטלם עם השופט הישראלי ולקבל את חתימתו. אתמול נכח קליין בעיר פירנצה בבכורת הסרט "1982" המספר אף את סיפור המשחק ההוא. בבכורה השתתפו בין השאר השחקן שגילם את דמותו של קליין יוצרי הסרט וקהל רב.

השופט אברהם קליין עם כדור משחק מ-1978. באדיבות המצולם,
אברהם קליין לצד כדור המשחק/באדיבות המצולם

לפני כשבועיים התקיים ערב מיוחד לזכר רוסי במלאת שנה לפטירתו של כוכב העבר האיטלקי התקיים במוזיאון פיפ"א בציריך. רוסי הלך לעולמו ב-9 בדצמבר בשנה שעברה בגיל 64 ונחשב לאחד החלוצים האיטלקיים הגדולים בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully