וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו יונס וחברי הנהלה של בני סכנין נחקרו בחשד לקבלת דבר במרמה

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 10:15

המשטרה חוקרת חשד לפיו הנהלת המועדון הונתה את אוהדיה כשמכרה להם כרטיסים ליציע שלא אושר, למשחק נגד בית"ר ירושלים

תקציר: בני סכנין - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

דוברות מחוז צפון במשטרת ישראל הודיעה הבוקר (ראשון) על פתיחת חקירה פלילית בחשד להונאה של אוהדי קבוצת בני סכנין וקבלת דבר במרמה. החשד הוא שהנהלת המועדון מכרה ביודעין כרטיסים ליציע שכלל לא אושר לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים בסוף נובמבר. כמה חברי הנהלה של המועדון כבר נחקרו, ביניהם היו"ר מוחמד אבו יונס.

בהודעת המשטרה היום נכתב: "כארבעה חודשים לפני המשחק, משרד העבודה פסל לשימוש כ-2,000 מקומות ישיבה (שני יציעים), בשל ליקויי בטיחות. ביום המשחק הגיעו לאצטדיון כ-6,000 אוהדים של בני סכנין כשכולם מציגים כרטיס כניסה/מנוי תקין, לחצים כבדים נוצרו מחוץ לאצטדיון שהיה מלא והמשחק החל. לבסוף, כחצי שעה לאחר תחילת המשחק, משהתעורר חשש לחיי האוהדים בשל הלחץ שהלך וגבר, הוכנסו האוהדים ליציעים שנפסלו לשימוש".

המשטרה הודיעה שעם סיום המשחק נפתחה חקירה במחלק ההונאה של היחידה המרכזית במחוז צפון, וממנה עולה כי בהנהלת המועדון מכרו ביודעין למעלה מ-1,000 כרטיסים ממה שנקבע ואושר בהכנות למשחק.

במשטרה הוסיפו: "בימים האחרונים נחקרו מספר חשודים חברי הנהלת הפועל בני סכנין בחשד לקבלת דבר במרמה, בכך שהונו את האוהדים ומכרו להם כרטיסים כאשר אין להם בפועל מקומות. בנוסף נפתחה חקירה גם בחשד להפרת תנאי רישוי והפרת הוראה חוקית. החקירה עדיין בעיצומה וצפויים להיחקר חשודים נוספים".

מוחמד אבו יונס בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
בין הנחקרים. אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

בהתאחדות לכדורגל אמרו לוואלה! ספורט שהם עוקבים אחר ההתפתחויות ושאחרי שהמשטרה תגיש מסקנות, יוחלט אם יש מקום להתערבות גם מצדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully