וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "אליפות? המילה הזאת אפילו לא בלקסיקון שלנו כרגע"

19.12.2021 / 9:17

מאמן הפועל ירושלים ספר ניצחון שמיני בתשעה משחקים, והצעיד את קבוצתו לתצוגת החוץ ההגנתית הטובה ביותר שלה מאז ימיו כשחקן ב-2014. ווילי וורקמן: "אנחנו אפילו לא מגרדים את הפוטנציאל שלנו"

יאניס ספרופולוס מסכם את ההפסד לאנאדולו אפס/צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: אסף דרורי

יותם הלפרין שיחק במשך 15 דקות, אבל לא זרק לסל ולא קלע נקודה ב-26 באוקטובר 2014, כשהפועל ירושלים טיילה בגן נר לניצחון 56:89 על גלבוע/גליל. יותר משבע שנים חלפו, ורק אמש (שבת) הצליחו האדומים לשחזר תצוגה הגנתית כזאת במשחק חוץ בליגת העל - כשהביסו את עירוני נס ציונה 56:78. הלפרין שוב לא זרק ולא קלע, אלא עמד על הקווים.

"הגיעו לכאן כמה שחקנים שבכלל לא ידעתי אם ישחקו או לא", סיפר המאמן הלפרין. "הם לא היו באימון הבוקר בגלל שהיו חולים. כששאלתי אותם איך הם מרגישים, הם ענו 'אל תדאג לגבינו, אנחנו נשחק'. כמאמן, זה נותן לי ביטחון לדעת שהחבר'ה איתי ושהם משחקים גם אם הם חולים ועם חום. להבדיל מהשבוע שעבר, כמעט ולא היו לנו נפילות הגנתיות. הצלחנו לעצור קבוצה טובה עם מאמן אדיר על 56 נקודות".

מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין. דני מרון
"הגיעו לכאן כמה שחקנים שבכלל לא ידעתי אם ישחקו או לא". יותם הלפרין/דני מרון

ירושלים ממשיכה להוליך את טבלת הליגה, אבל הלפרין, שעומד על שמונה ניצחונות בתשעה משחקים בכל המסגרות מאז מינויו, גיחך כשנשאל על המילה אליפות. "אני לא מכיר את המילה הזאת, והיא לא בלקסיקון שלנו כרגע. אנחנו עוברים ממשחק למשחק. אנחנו עדיין במצב לא פשוט באירופה, רק בשבוע הבא נסיים את הסיבוב הראשון בליגה ואנחנו יוצאים מתקופה שהייתה פחות טובה. אנחנו משדרגים כמה אספקטים במשחק, אבל זה רחוק מלהגיד שאנחנו משחקים ברמה גבוהה".

ווילי וורקמן התייחס לעצירתו של כוכב נס ציונה, דיאנטה גארט, על 4 מ-14 מהשדה: "אנחנו מרוצים מהתצוגה ההגנתית שלנו. שיחקתי עם דיאנטה גארט במכבי אשדוד, וידענו שנצטרך להתמקד בו כי הוא אחד המפתחות שלהם וההתקפה תלויה בו מאוד. אנחנו מנצחים, וזה הכול. אנחנו אפילו לא מגרדים את הפוטנציאל שלנו".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully